אא

חופשה מהאגדות: דיסנילנד פריז מציגה את המלון המלכותי

החברה הודיעה כי המלון היוקרתי בפריז עבר שידרוג מלא וצפוי להיפתח מחדש בינואר 2024. לצד החידושים השונים בעיצוב המלון, ניתן יהיה ליהנות מפעילויות ותכניות בידור שונות ברוח דיסני

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

דיסנילנד פריז הודיעה היום (ד׳) כי מלון 5 הכוכבים המלכותי ״דיסנילנד״ צפוי להיפתח מחדש ב-25 בינואר 2024. 

המלון המפורסם עבר עיצוב מחדש באיזורים השונים במלון וביניהם הלובי, המסעדות, הבר, הטרקלינים השונים וכן החדרים והסוויטות. כמו כן, דיסנילנד כצפוי שמה דגש על ההוויה המלכותית במלון ומזמינה את כלל האורחים ובמיוחד את הילדים ליהנות מאירוח ובידור ייחודי ברוח דיסני והדמויות השונות.

כלל 487 החדרים והסוויטות במלון עוצבו מחדש והינם מציעים אווירה אלגנטית ויוקרתית זאת לצד אלמנטיים שונים ממסורת הסיפורים והסרטים של דיסני.

לדברי נטשה רפאלסקי, נשיאת דיסנילנד פריז: "פתיחת המלון מסמנת פרק חדש לדיסנילנד פריז שכן אנו ממשיכים להיות אחד מהמובילים של תעשיית התיירות האירופאית עם השילוב המיוחד שלנו לספר סיפורים ייחודיים ומרגשים לצד אירוח ברמה עולמית. אנו נרגשים לחשוף את מלון דיסילנד המחודש, נכס יחיד מסוגו ברמת 5 כוכבים, החוגג את הסיפורים האהובים של דיסני. המחוייבות שלנו לחדשנות ולחוויות מרגשות נותרה בלתי מעורערת ואנו מצפים לקבל את פני האורחים באחד מהמלונות המרגשים ביותר באירופה". 

טל תעופה הינה הנציגה הרשמית של דיסנילנד בישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותדיסני פריזפריז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: