אא

פליי דובאי שוברת שיאים: יותר מ-4 מיליון נוסעים בשלושה וחצי חודשים

החברה הפעילה יותר מ-32,000 טיסות ל- 120 יעדים ב-52 מדינות. קורפו ביוון ואולביה בסרדיניה היו שתי התוספות האחרונות לנתיבי הקיץ העונתיים של החברה המצטיינת מדובאי

פליי דובאי. צילום: Shutterstock פליי דובאי. צילום: Shutterstock

חברת flydubai, רושמת קיץ יוצא דופן נוסף עם יותר מארבעה מיליון נוסעים בין החודשים יוני לאמצע ספטמבר 2023; עלייה של 30% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022.

החברה הפעילה יותר מ-32,000 טיסות ברשת של 120 יעדים ב-52 מדינות. קורפו ביוון ואולביה בסרדיניה היו שתי התוספות האחרונות לנתיבי הקיץ העונתיים של החברה המצטיינת מדובאי, שהציעו לנוסעים אפשרויות נוספות לטיסות ליעדי נופש פופולריים השנה.

Ghaith Al Ghaith, מנכ"ל ב-flydubai, אמר: "אנחנו ממשיכים ליצור זרימת סחר חופשית ותיירות על ידי הצעת המוצר הנכון בזמן הנכון, מה שהופך את הנסיעות לנגישות לשווקים חדשים. על ידי כך, אפשרנו ליותר מארבעה מיליון נוסעים לטוס הקיץ דרך מרכז התעופה של דובאי".
Ghaith הוסיף: "אנו שמחים מאוד לראות גידול משנה לשנה בביקוש ליעדים העונתיים שלנו. רשמנו עלייה של 70% במספר הנוסעים לטרבזון ויותר מ-40% לבודרום הקיץ. אנו מאמינים שהנתונים הללו יכלו להיות אפילו גבוהים יותר אם המטוס שהזמנו היה נמסר על פי לוח הזמנים. זה היה מאפשר לנו להוסיף עוד קיבולת בחלק מהקווים הפופולריים הללו", הוסיף אל ג'ית'.
flydubai מפעילה צי של 78 מטוסי בואינג 737 אולם החברה צופה עיכובים נוספים במסירות המטוסים המתוכננים שלה השנה.

החברה חתמה על הסכם לחכירה של ארבעה מטוסי בואינג 737-800 מהדור הבא בין ה-17 באוקטובר 2023 ל-16 באפריל 2024. הסכם זה יאפשר לחברה להוסיף עוד קיבולת ברחבי רשת flydubai במהלך תקופות הנסיעה העמוסות הקרובות.

כזכור פליי דובאי מפעילה ארבע טיסות יומיות בקו ת"א-דובאי, שהפך לאחד מהחזקים שלה בקרב הציבור הישראלי.

לאחרונה הודיעה החברה המיוצגת בישראל על ידי חברת ״אופן סקיי״, על השקת פעילות לשלושה יעדים חדשים: טיסה יומית לקהיר אשר תתחיל ב-28 באוקטובר, פוזנן, היעד השלישי של החברה בפולין, יתחיל ב-29 באוקטובר ומומבסה החל מה-17 בינואר 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Flydubiפליי דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: