אא

הזוכה בפרס העיצוב: מסעדת לוטה במלון גלי כנרת

מסעדת לוטה במלון גלי כנרת, מרשת ישראל קנדה, זכתה בפרס היוקרתי לשנת 2023 בתחרות הבינלאומית של עיצוב מסעדות בבתי מלון. המעצב של המלון, סער צפריר, קיבל את הפרס בלונדון

מסעדת לוטה במלון גלי כנרת. צילום: עמית גירון מסעדת לוטה במלון גלי כנרת. צילום: עמית גירון

בטקס הענקת הפרס הבינלאומי לשנת 2023 לעיצוב מסעדות בבתי מלון שהתקיים בלונדון בידי חברת Design et al, הוענק הפרס למעצב סער צפריר וצוות - על עבודת העיצוב למסעדת לוטה השוכנת במלון גלי כנרת, ששייך לרשת המלונות של ישראל קנדה.

מסעדת לוטה במלון גלי כנרת. צילום: עמית גירוןמסעדת לוטה במלון גלי כנרת. צילום: עמית גירון

מסעדת לוטה נקראת על שם המנהלת הראשונה של המלון, לוטה אייזנברג, ועוצבה בהשראת שורשיה של לוטה. העיצוב של המסעדה משלב מסורות אירופאיות וישראליות, הווא נעשה מחומרים טבעיים, בשילוב קשתות המושכות את העין, אריחי קרמיקה בצבע ירוק (בהשראת עצי הזית באזור) וחלונות גבוהים המשקיפים אל נוף הכנרת.

 טבריה מתעוררת: הצצה לגרסה המחודשת והמרהיבה של מלון גלי כנרת

המעצב צפריר סער. צילום: Chantal Brinksהמעצב צפריר סער. צילום: Chantal Brinks

סער צפריר, הבעלים של משרד SZ DESIGN באמסטרדם, מגיב על הזכייה: "אני גאה לקבל את הפרס העולמי מ-Design et al, שכן העבודה על הפרויקט המרגש הזה הייתה זכות עבורי ועבור הצוות שלנו. אנו מקדישים מחשבה עמוקה בכל פרויקט שאנו לוקחים כדי ליצור חללים בלתי נשכחים המציעים חוויה ייחודית לכל אורח והכרה זו היא ההוכה לתשוקה ולעבודה הקשה שלנו. השיפוץ והעיצוב של המלון המיתולוגי, שהושק לראשונה כמלון יוקרתי על שפת הכינרת אי שם בשנת 1946, הושפע רבות מהמסורת רבת השנים של המקום. יש שני עמודי תווך לנרטיב שסביבו עיצבנו את המלון, הראשון הוא שרידים ארכיאולוגיים שנמצאו ממש בסביבתו, והשני – דמותה של לוֹטֵה איזנברג, המנהלת המיתולוגית של המלון משנות הארבעים והחמישים. באותה תקופה כל המי ומי התארחו במלון, מספרים אפילו שפולה בן גוריון הייתה עומדת במטבח כדי לבשל לבן גוריון את האוכל שאהב. לוטה הייתה הדמות החיה מאחורי הכול, שהגיעה מאירופה והביאה איתה משם את האווירה וההקפדה לחוף ים כנרת. כל הסטייל שיצרנו הוא ערבוב בין הדמות שלה לבין הנושא של העתיקות, בתוספת של הרבה כבוד לנוף המדהים של המים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראל קנדה מלונאותישראל קנדהמלון גלי כנרת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: