אא

נמל התעופה צ'אנגי בסינגפור יציע זיהוי ביומטרי מלא ללא צורך בדרכון

כבר במחצית הראשונה של 2024 תהליכים ביומטריים אוטומטיים ישמשו חלק מהנוסעים בכל שלבי המעבר בנמל התעופה: הצ'ק אין, הבידוק הביטחוני, משלוח מטען ועלייה למטוס

נמל צ'אנגי. צילום: shuttarstock נמל צ'אנגי. צילום: shuttarstock

נמל התעופה צ'אנגי (SIN) של סינגפור יתחיל להציע במחצית הראשונה של 2024 זיהוי ואישור מעבר בכל התהליכים בנמל התעופה ללא דרכון לחלק מהנוסעים.

ביומטריה תשמש לאימות בשלבים אוטומטיים שונים בתהליך המעבר והבידוק, החל במסירת מטען אישי ועד לשירותי הבידוק והעלייה למטוס, אמרה שרת התקשורת של סינגפור, ג'וזפין טיאו, בפרלמנט בתחילת השבוע.

"סינגפור תהיה אחת המדינות הראשונות בעולם, שתציג זיהוי ואישור אוטומטי ללא דרכונים", אמרה השרה.

נמל התעופה צ'אנגי כבר משתמש בטכנולוגיה ביומטרית ותוכנת זיהוי פנים בדלפקי רשות ההגירה. עם זאת, טיאו אמרה כי השינויים הקרובים "יצמצמו את הצורך של נוסעים להציג שוב ושוב את מסמכי הנסיעה שלהם בנקודות מגע ויאפשרו מעבר חלק ונוח יותר".

עם זאת, השרה הבהירה שעדיין נדרשים דרכונים לנוסעים ממדינות, שאינן מציעות זיהוי ומעבר ללא דרכונים.

ראוי לציין כי טכנולוגיית זיהוי פנים כבר נמצאת בשימוש ברמות שונות ובהיקפים שונים בנמלי התעופה הבאים: נמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג (HKG), טוקיו נאריטה (NRT), טוקיו האנדה (HND), נמל התעופה הבינלאומי אינדירה גנדי בדלהי (DEL), נמל התעופה לונדון-הית'רו (LHR) ונמל פריס שארל דה גול (CDG)

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB) השיק חידוש בדמות מסלול ביומטרי כבר באוקטובר 2022, בו הנוסעים צריכים לעבור דרך מנהרה, הקולטת את הנתונים הביומטריים שלהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סינגפור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: