אא

חברת EV-Edge התקינה 1,000 עמדות טעינה נוספות ברחבי הארץ

העמדות הותקנו בחניוני חברות מובילות במשק, דוגמת מובילאיי, WIX, אמדוקס, אלטשולר שחם ועוד, למען רווחת עובדי החברה והמבקרים בה

 עמדת טעינה של EV-Edge. צילום: EV-Edge עמדת טעינה של EV-Edge. צילום: EV-Edge

ספקית ומפעילת עמדות הטעינה EV-Edge מקבוצת יוניון מרחיבה את פעילותה עם התקנת כ-1,000 עמדות טעינה בחניוני חברות מובילות במשק, למען עובדי החברה ומבקריה.

בין החברות תמצאו את מובילאיי, WIX, אמדוקס, אלטשולר שחם, KLA, VGP ועוד. לצד טעינת הרכב החשמלי בחניוני החברות, לרבים מהעובדים מוצעת גם האפשרות להתקנה של עמדות טעינה בבתיהם.

בנוסף להתקנת העמדות, החברה תדאג גם להפעלתן ותחזוקתן, ותספק לחברות שירותי גבייה, ניהול, דיווח ובקרה על הטעינות שיבוצעו בכל אחד מהלוקיישנים. 

שרגא כץ, מנכ"ל חברת EV-Edge, אומר כי: "הצטרפותן של חברות נוספות למהפכה החשמלית והבחירה בנו כספקית פתרונות הטעינה שלהן מעידה על האמון שנותנות בנו החברות השונות וההכרה במקצועיות והניסיון שלנו. EV-Edge הייתה מחלוצות תחום טעינת הרכב החשמלי בישראל ומאז הקמתה צברה ידע וניסיון רב בשוק שנמצא בראשית דרכו וביססה את עצמה כמובילה בשוק זה בישראל עבור אלו המחפשים כתובת אחת לאספקת פתרונות כוללים ואיכותיים ושירות ברמה הגבוהה ביותר לטעינה אם במתחם מקום העבודה, בבית או בטעינה הציבורית ברחבי הארץ."

רוצים להישאר מעודכנים בחדשות הרכב בארץ?
הקליקו כאן למדור הרכב של פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: