אא

הקיץ האירופאי של דלתא אייר ליינס: לוח הטיסות הטרנס-אטלנטי הגדול ביותר בתולדותיה

חברת התעופה האמריקאית משיקה קו טיסות חדש לנאפולי ומוסיפה קווים לאירלנד, ציריך ועוד. החברה תפעיל בקיץ הבא כ- 260 טיסות שבועיות ל-18 מדינות ו-29 יעדים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לאחר קיץ שובר שיאים מעבר לאוקיינוס האטלנטי, דלתא אייר ליינס -Delta Airlines מרחיבה ומעבה את פעילותה לטובת מקומות מבוקשים וחדשים ברחבי העולם בשנה הבאה.

ענקית התעופה האמריקאית תחל לטוס בלוח טיסות הקיץ הבא לנאפולי, איטליה; לשאנון, אירלנד; תוסיף טיסות לציריך, שוויץ; לצד יעדים נוספים.

"מעולם לא היה זמן טוב יותר להכיר את אירופה עם דלתא איירליינס", אמר ג'ו אספוסיטו, סגן נשיא בכיר לתכנון רשתות, "נוסעים שמצפים להרפתקאות בקיץ הבא בחו"ל ימצאו שפע של אפשרויות מעוררות השראה - יחד עם שירותי הפרימיום המוכרים שלנו. לנוסעי דלתא יש למה לצפות".

מניו יורק-JFK

בדלתא איירליינס מציינים כי חברתתעופה הינה הגדולה ביותר לאירופה, אפריקה והמזרח התיכון מ-JFK. החברה תפעיל בקיץ הבא כ- 260 טיסות שבועיות ל-18 מדינות ו-29 יעדים ברחבי האזור.

לראשונה, דלתא תציע טיסה יומית ישירה מ-JFK לנאפולי, איטליה - שער הכניסה לחוף אמלפי. השירות היומי החדש של דלתא לנאפולי - יחל מה-23 במאי 2024 - והוא המשלים את הקווים הנוספים של החברה האמריקאית למילאנו, ונציה ורומא.

דלתא תחזור לטוס גם לשאנון, אירלנד, משדה״ת-JFK, החל מה-23 במאי 2024. הקו הופעל לאחרונה ב-2019, ומצטרף לכעת לקו הקיים של דלתא לדבלין, כולל קו שהוכרז לאחרונה לבירת אירלנד ממיניאפוליס-סנט פול. ההיצע הטרנס-אטלנטי החדש של דלתא מ-JFK בקיץ הבא הוא כולל קו טיסות ישיר למינכן, שיפעל שלוש פעמים בשבוע החל מה-9 באפריל, 2024.

מאטלנטה

לנוסעי דלתא המעוניינים לטוס לשוויץ, דלתא תציע טיסה ישירה מאטלנטה לציריך ארבע פעמים בשבוע החל מה-31 במאי 2024, ותוסיף לכמעט 180 טיסות שבועיות ל-21 יעדים באירופה, אפריקה והמזרח התיכון מאטלנטה, בסיסה הראשי של דלתא איירליינס.

נוסעי דלתא יקבלו גם יותר טיסות מאטלנטה לפריז ולונציה בקיץ הקרוב, מכיוון שחברת התעופה מגדילה את הטיסות השבועיות שלה לשני היעדים המובילים.

מלוס אנג'לס

דלתא איירליינס תשיק טיסה יומית הישירה של דלתא משדה״ת הבינלאומי של לוס אנג׳לס-LAX לאוקלנד, ניו זילנד, שמתחילה ב-28 באוקטובר 2023. הקו יורחב לשירות כל השנה, ויפעל מדי יום מחודש נובמבר עד מרץ ושלוש פעמים בשבוע מאפריל עד חודש אוקטובר. דלתא גם תגדיל את הטיסות מ-LAX לוס אנגלס לסידני, אוסטרליה, לפעמיים ביום החל מדצמבר הקרוב. לאחר הקו שפעל בלוח טיסות החורף לשנגחאי מסיאטל ודטרויט, דלתא גם תחל להפעיל טיסות ישירות ארבע פעמים בשבוע, כל השנה לנמל התעופה הבינלאומי שנחאי-פודונג מלוס אנג'לס החל מה-31 במרץ 2024. קו זה שהופעל בעבר יאפשר ללקוחות דלתא להתחבר בצורה נוחה לערים רבות אחרות בסין באמצעות השותפות של חברת התעופה עם China Eastern Airlines.

דלתא מפעילה טיסות מלוס אנג׳לס טיסות ל-13 ערים בינלאומיות, כולל פריז, לונדון, טוקיו-האנדה וסידני.

הגדלת התדירויות של דלתא איירליינס, כוללת טיסות נוספות לפריז מסינסינטי ודטרויט; לברצלונה מ-JFK; לרייקיאוויק מדטרויט; ולאתונה מבוסטון.
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתא אייר ליינסdelta

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: