אא

Emirates מגייסת טייסים חדשים למטוסי הענק A380 ומציעה להם הטבות מפתות

לנוכח הפעלה מחודשת של מרבית מטוסי ה-A380 של החברה, אמירייטס נזקקת לטייסים חדשים ומציעה למועמדים מתאימים כניסה ישירה לתפקידי קברניט וקצין ראשון בשכר גבוה ומגוון הטבות

 A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock

אמירייטס חברת הדגל של איחוד האמירויות, בעלת צי מטוסי האיירבוס A380 הגדול בעולם, זקוקה לטייסים חדשים בעקבות החזרת מרבית מטוסי הענק לשירות. מלבד הבטחת אחד התפקידים הרווחיים ביותר בתעשיית התעופה, לטייסים עתידיים של A380 מציעה החברה גם שורה של הטבות משמעותיות.

החברה מזמינה טייסים מנוסים להגיש מועמדות לתפקידי קברניט וקצין ראשון במטוסי הענק הדו קומתיים A380 במסגרת גיוס וירטואלי, שיקיים צוות הגיוס של החברה ב-4 באוקטובר.

תוכנית הקברניטים של ה-A380 מציעה כניסה ישירה למערך מטוסי הסופר ג'מבו, ודורשת ממועמדים פוטנציאליים "מינימום של 7,000 שעות טיסה בצוות רב טייסים במטוסים רבי מנועים".

הדרישה מתייחסת להפעלת מטוס טורבו-פרופ ו/או טורבו-סילון, וא כולל תקופות שבוצעו בסימולטור.

כמו כן, הדרישה שהמועמדים ביצעו לאחרונה מינימום של 3,000 שעות פיקוד על מטוס רחב גוף של איירבוס מסוג fly-by-wire (FBW), הכולל את ה-A330, A340, A350 ו-A380.

עבור מועמדים שיעברו את ועדת הקבלה, החוזים יהיו פתוחים והם ייכללו בתוכנית פעילות חודשית מלאה ויזכו ל-8 ימים חופשיים.

הטיסות יכולות להיות באורך של יום אחד עד 9 ימים, כאשר עצירות הביניים נמשכות בדרך כלל 24 עד 48 שעות. קברניטים חדשים יקבלו שכר של 12,000 דולר נטו בחודש ללא מס.

הטבות נוספות יכללו כרטיסי נסיעה מוזלים, לינה במלונות על חשבון החברה ו-42 ימי חופשה בתשלום מלא בשנה.

אם לטייסים יהיו ילדים, החברה תעניק 12,000 דולר בשנה לילד להוצאות לימודים. כמו כן, הטייסים יוסעו לשדה התעופה ובתום הטיסה יוסעו חזרה הביתה, יזכו לניקוי יבש חינם במתקני החברה ואף נתח ברווח השנתי של החברה.

בנוסף לקברניטים אמירייטס מגייסת, כאמור, גם טייסים כקצינים ראשונים במטוסי A380, והם יזכו ל"חבילת שכר משופרת עם קידום מואץ לתפקיד קברניט", אם יעמדו בסטנדרטים הנדרשים ויציגו את רמת הביצועים הדרושה.

המועמדים לתפקיד קצין ראשון יצטרכו להיות בעלי "מינימום של 6,000 שעות במטוס רב-צוותי ורב-מנועי ולהיות בעלי ניסיון הטסת מטוס איירבוס FBW עם מינימום של 1,500 שעות".

המתקבלים לתוכנית קצין ראשון יקבלו שכר של 9,923 דולר בחודש ללא מס וייהנו מ-42 ימי חופשה בשנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסA380

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: