אא

״האוטופיה״ של רויאל קריביאן: ״Utopia of the Seas״ הוצגה במים לקראת השקתה ביולי 2024

ענקית הקרוזים מתקרבת צעד נוסף לקראת הופעת הבכורה של Utopia of the Seas בפורט קנוורל (אורלנדו), פלורידה, ביולי 2024. הספינה שכבר זכתה לכינוי ככזאת ״שתשנה את המשחק״ הוצפה במים לציון אבן דרך חשובה ולרגל השלב הבא של הבנייה שייערך במספנת Chantiers de l'Atlantique בצרפת

צילום: רויאל קריביאן צילום: רויאל קריביאן

רויאל קריביאן מתקרבת לאוניה המושלמת? האונייה Utopia of the Seas מתקרבת צעד נוסף לקראת הופעת הבכורה שלה בפורט קנוורל (אורלנדו), פלורידה, ביולי 2024.

אוניית ה- Oasis Class, שכבר הוכרזה כזאת ״שתשנה את המשחק" נחשפה לראשונה במים לציון אבן דרך חשובה ולרגל השלב הבא של בנייתה שייערך במספנת Chantiers de l'Atlantique בסן-נזיר, צרפת.

17 חודשים עבדו על בניית האונייה עד לרגע המפתח בו נחשפה אוניית ״השלמות״ לראשונה למים. התהליך עצמו ארך כמעט 15 שעות, החל במילוי המזח היבש של הספינה החדשה ביותר מ-46 מיליון ליטרים של מים בן לילה. לאחר מכן הועברה אוטופיה לרציף ציוד, שם היא תושלם בקיץ 2024.

צילום: רויאל קאריביאן צילום: רויאל קאריביאן

מאז החלה בניית האונייה באפריל 2022, הורכבו עליה 74 גושי פלדה. אוטופיה תתחיל כעת להתעורר לחיים כשהמתקנים המרתקים יותקנו עליה: מהמגלשה היבשה הארוכה ביותר בים - באורך 295 רגל - ועד לחוויית קולינריה סוחפת ראשונה מסוגה בקרון רכבת.

אוטופיה תציג אנרגיה ללא תחרות בשילוב של יותר מ-40 דרכים לסעוד ולשתות, בריכות מעוצבות בסגנון אתר נופש, בר טיקי קריבי חדש - ה-Pesky Parrot - מסעדת איזומי שעוצבה מחדש, עם חלון איסוף נוח חדש לסושי טרי ואוכל רחוב יפני, וחיי לילה ובידור עצומים.

צילום: רויאל קאריביאןצילום: רויאל קאריביאן

חופשת סוף השבוע האולטימטיבית של 3 לילות ו-4 לילות בימי חול תהיה הראשונה ב-Oasis Class המהפכנית שתוצע לראשונה ביולי 2024. כל חופשה תכלול ביקורים בנאסאו, איי בהאמה ו-Perfect Day ב-CocoCay. האי הפרטי עטור הפרסים של הקריביים - שיציג את פרוסת גן העדן הראשונה שלו למבוגרים בלבד, Hideaway Beach, החל מינואר 2024.

רויאל קריביאן מאמצת את המונח היווני העתיק "אוטופיה" שמשמעותו שלמות. אמנם אחד הפרושים למונח היווני מדבר על מקום מושלם, אולם לא מציאותי. רויאל קריביאן החליטה לנסות להפוך את השלמות למציאות עם ההשקה הצפויה של אוטופיה בשנה הבאה.

אוטופיה גם תעשה גלים כשתעלה לראשונה ביולי 2024 כספינת Oasis Class הראשונה המונעת על ידי גז טבעי נוזלי (LNG), הדלק הימי הבוער הנקי ביותר עד כה. כספינת ה-LNG השנייה של חברת השייט - בעקבות Icon of the Seas - אוטופיה תקדם את המחויבות ארוכת השנים של רויאל קריביאן לאיכות הסביבה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: