אא

הילטון מרחיבה את פעילותה בהולנד: תקים ברוטרדם שני מלונות חדשים

שני המלונות, יהפכו לראשונים של-Curio Collection של המותגים הילטון ו-DoubleTree by Hilton ברוטרדם, ויצטרפו ל-Hilton Rotterdam ו-Moto by Hilton Rotterdam Blaak שכבר פועלים בעיר. מועד הפתיחה כבר במהלך 2024

״דינמית עם סצנה תרבותית תוססת״. הילטון מסתערת על רוטרדם. צילום: Shutterstock ״דינמית עם סצנה תרבותית תוססת״. הילטון מסתערת על רוטרדם. צילום: Shutterstock

רשת מלונות הילטון חתמה על הסכם זיכיון עם חברת ההשקעות אנקסום לפתיחת שני מלונות בהיקף כולל של 480 חדרים ברוטרדם.

Mainport Hotel Rotterdam, Curio Collection by Hilton ו-DoubleTree by Hilton במרכז רוטרדם, אמורים להיפתח בשנת 2024 בעקבות שיפוצים, שבמהלכם שני המלונות יישארו פעילים וייסחרו כמלונות שותפים של הילטון. בית ההשקעות אנקסום רכש לאחרונה את שני המלונות, שיהפכו למלונות הראשונים של-Curio Collection של המותגים הילטון ו-DoubleTree by Hilton ברוטרדם, ויצטרפו ל-Hilton Rotterdam ו-Moto by Hilton Rotterdam Blaak שכבר פועלים בעיר ההולנדית.

פטריק פיצגיבון, סגן נשיא בכיר לפיתוח, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה: "להילטון יש מורשת גאה בהולנד שראשיתה יותר מ-60 שנה, ואנו מגדילים את הפורטפוליו שלנו באופן פעיל כדי לספק את דרישת הלקוחות, עם 18 בתי מלון נסחרים כעת או בפיתוח. רוטרדם היא עיר דינמית עם סצנה תרבותית תוססת, והגעתם של Curio Collection של הילטון ו-DoubleTree by Hilton תוסיף למשיכה שלה כיעד. עם שותפות זו עם אנקסום, נשפר את הנוכחות של הילטון ברוטרדם, ונשרת מגוון גדול עוד יותר של צרכי נוסעים".

רונלד יאנסן, שותף ב-Annexum, אמר, "הפופולריות של רוטרדם בקרב נוסעי עסקים ונופש רק מתחזקת, ובשיתוף עם הילטון, אנו בטוחים שהמלונות האלה, שזה עתה רכשנו, יהיו פופולריים מאוד בקרב האורחים. מיקומם המעולה במרכז רוטרדם הופך את הנכסים לאידיאליים, ולא יכולנו להיות מרוצים יותר להעלות את ההיצע שלהם עם המותגים DoubleTree by Hilton ו-Curio Collection by Hilton.״

Mainport Hotel Rotterdam, Curio Collection by Hilton

המלון הראשון של Curio Collection by Hilton בעיר, Mainport Hotel Rotterdam יציג נוף מרהיב של חוף הים ומרכז העיר רוטרדם עם 215 חדרי אירוח מרווחים. המלון יכלול גם בר ומסעדה, המשקיפים על נהר המאס ויגישו בו תפריט רחב של מנות וקוקטיילים. האורחים יוכלו גם לחוות את הספא ומתקני הכושר שבקומה העליונה של המלון. עבור נוסעים עסקיים, המלון יכלול 600 מ"ר של חלל כנסים ואירועים, הממוקם על פני 10 חדרי ישיבות.

Curio Collection by Hilton הוא מלון יוקרתי בינלאומי של שנבחר בשל אופיו הייחודי; כל מלון שכזה הוא חלק בלתי נפרד הנקרא בית. 

DoubleTree by Hilton Rotterdam Center

265 חדרי האירוח של DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre, שוכנים בבניין הסמוך בבסיס גשר ארסמוס, יכללו חדרים עם נופים של קו המים ופנורמות של העיר, ובר ומסעדה הזמינים לאורחים גם במלון Mainport Rotterdam וגם DoubleTree by Hilton Rotterdam. למלון יהיו מתקני ספא ובריכת שחייה משלו, כאשר רבים מהמתקנים הללו זמינים לאורחים בשני המלונות. חללי הישיבות של DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre, הממוקמים בקומות 15 ו-16, יספקו רקע מרהיב לפגישות ואירועים עם נוף של קו הרקיע של עיר הנמל, נהר המאס והנמל. 

DoubleTree by Hilton מצטרף למלונות אחרים הפועלים תחת המותג בהולנד, עם שני נכסים באמסטרדם, אחד ב-Sittard ואחד ב-Soestduinen.

שני המלונות יציגו חניה פרטית, כולל עמדות טעינה לרכב חשמלי וגישה נוחה לתחנת המטרו Leuvehaven ולרשת החשמלית הנרחבת של רוטרדם. המלון ממוקם על קו המים של Leuvehaven, אתרי חובה מדהימים בעיר, לרבות מוזיאון Boijmans Van Beuningen, הנמל הישן, המוזיאון הימי של רוטרדם ובתי הקובייה, נמצאים במרחק הליכה קצר משם.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: