אא

18-20 באוקטובר בסביליה: פסגת החדשנות התיירותית - TIS – Tourism Innovation Summit

כנס החדשנות התיירותית יתמקד השנה בנושאי הקיימות, כאשר ברור לכל כי הקיימות היא יעד מרכזי עבור ענף התיירות על כל מגזריו, וכי יהיה הכרח לשים דגש על תקני קיימות בכל תהליכי התיירות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בפסגת החדשנות התיירותית הקרובה נושא הקיימות יהיה הנושא המרכזי ומוקד הדיון.

בוועידת הפסגה העולמית, TIS – Tourism Innovation Summit 2023, שתתקיים בחודש הבא, ישתתפו יותר מ-7,000 מומחי תיירות ו-400 אנשי מקצוע בינלאומיים מובילים, שידונו וינסו להבהיר ולתכנן כיצד חדשנות וידע יכולים לתרום להחלטות מעשיות על מנת לקדם את ענף התיירות מבחינה מעשית ופיננסית לעבר קיימות אקולוגית.

כנס התיירות הבינלאומי יתקיים בסביליה, ספרד, בין ה-18 ל-20 באוקטובר, וייקחו בו חלק גם מומחים עולמיים חשובים, שזה מכבר מיישמים באופן מעשי את נורמות הקיימות.

דווקא בימים אלה, כאשר התיירות מתבססת על מניע פיננסי מרכזי, ולנוכח הסחף והצמיחה הגוברת בכל מגזרי הענף והאיומים האקולוגיים ההולכים ומתעצמים, הקיימות היא יעד מרכזי ובלתי נמנע עבור ענף התיירות.

עד 2030, UNWTO, ארגון התיירות של האו"ם, צופה ש-1.8 מיליארד נוסעים יתיירו ברחבי העולם, גידול משמעותי מ-900 מיליון נוסעים בשנה שעברה, ויהיה הכרח לשים דגש מרכזי על שילוב נוסף של תקני קיימות בכל תהליכי התיירות.

הנוסעים עצמם ברחבי העולם כבר מודעים לצורך לצאת לנסיעות בנות קיימא יותר, ובמשאל לפני הכנס, מסתבר כי 61% מהנוסעים כבר מחפשים טיולים הכוללים מאפיינים של קיימות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרדקיימות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: