אא

סאן אנטוניו עושה היסטוריה: לראשונה, טיסות ישירות ליעד באירופה

חברת התעופה קונדור איירליינס - Condor Airlines, תחל לטוס ישיר בקו סאן אנטוניו-פרנקפורט. ראש עיריית סאן אנטוניו על הקו ההיסטורי: ״זהו ניצחון היסטורי לעיר״. פרנקפורט תהיה היעד ה-42 הישיר אליו פועלות טיסות ישירות מסאן אנטוניו

סאן אנטוניו, צילום: Shutterstock סאן אנטוניו, צילום: Shutterstock

לראשונה: טיסה ישירה מסן אנטוניו, טקסס לאירופה.

שדה התעופה הבינלאומי של סן אנטוניו (SAT) עושה היסטוריה, כאשר לראשונה יפעלו טיסות עונתיות ישירות לאירופה. הטיסות יתחילו ב-17 במאי 2024, כאשר מי שתפעיל את הקו ההיסטורי היא לחברת התעופה הגרמנית, קונדור-Condor Airlines אשר תטוס לשדה התעופה הענק של פרנקפורט (FRA) בגרמניה, באמצעותו יוכלו הנוסעים להתחבר לעשרות יעדים ברחבי אירופה.

"זהו ניצחון מרהיב עבור סן אנטוניו", אמר ראש עיריית סן אנטוניו רון נירנברג במהלך מסיבת עיתונאים בו חשפו קברניטי העיר וחברת התעופה את הבשורה ההיסטורית המשמחת. "זו הפעם הראשונה שאנשים בסן אנטוניו יוכלו לטוס מסאן אנטוניו לאירופה בטיסה ישירה ולהיפך. גרמניה היא המדינה האירופית לה יש את הביקוש הרב ביותר לטיסות אל אירופה בשל הקשרים התרבותיים, ההיסטוריים, התיירותיים, הצבאיים והעסקיים".

לקו הטרנס-אטלנטי הראשון אי פעם של סאן אנטוניו בשיתוף חברת קונדור תהיה השפעה כלכלית מוערכת שנתית של 34 מיליון דולר על האזור שלנו, ציין ראש עיריית סאן אנטוניו. 

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

עוד על הטיסות ליעד ה-42 הישיר אליו ניתן יהיה לטוס משדה״ת של סאן אנטוניו:

הקו יחל לפעול בין התאריכים 17 במאי עד 6 בספטמבר, במטוס האיירבוס A330-900neo החדש והחסכוני של קונדור, המטוס מפחית את צריכת הדלק ואת פליטת ה-CO2 ב-20 אחוזים. ה-A330neo צורך רק חצי ליטר דלק, לנוסע, לכל 62 מיילים טסים - הרבה מתחת לממוצע בתעשייה. זהו המטוס הראשון בעולם שכבר קיבל הסמכה להפחתה רגולטורית בפליטת CO2, שתידרש עד 2028.
ה-A330neo מכיל 310 נוסעים, הכולל 30 מושבים ב-Business, ו-64 מושבים ב-Premium Economy ו-216 מושבים במחלקת תיירים. 
מחלקת העסקים A330neo Condor מציעה 30 מושבים שטוחים (180 מעלות) בתצורת 1-2-1 עם גישה ישירה למעבר לכל הנוסעים. המושב הופך למיטה באורך 76 אינץ' על 19 אינץ' ברוחב. במחלקת העסקים מסכי 17.3 אינץ' בתצורת 4K, עם מסך מגע ושלט רחוק. השורה הראשונה של מחלקת העסקים תכלול גם ארבעה "מושבים ראשיים", עם שטח נוסף גדול מספיק כדי להכיל שני אורחים המעוניינים לסעוד יחד ומסך בידור גדול במיוחד בגודל 24 אינץ'. 
Jesus Saenz, מנהל שדות התעופה של סאן אנטוניו , אמר: "זו רק ההתחלה של כל כך הרבה מעבר לסאן אנטוניו. אנו מאמינים שסן אנטוניו תשתמש בקו החדש לאירופה ותנצל את מחירי הטיסה התחרותיים ביותר של קונדור. ברגע שזה יקרה, אנו צופים שקונדור תרחיב את השירותים שלהם עוד יותר מסאן אנטוניו״.

ראלף טקנטרופ, מנכ"ל קונדור: "עם הצי הגדל שלנו של מטוסי A330neos, אנחנו יכולים לספק אפשרויות נסיעה טובות יותר ליותר אמריקאים מדי שנה. אני גאה במיוחד להציע את החיבור הישיר היחיד מסן אנטוניו, טקסס לפרנקפורט, גרמניה - לב ליבה של אירופה, שם הנוסעים יכולים ליהנות מהמראות התיירותיים הפופולריים של גרמניה או לנסוע מעבר בנוחות באוויר, בכביש או ברכבת. אני מזמין את כולם להתנסות בחוויית הטיסה החדשה והיוקרתית ביותר שלנו אי פעם".

הטיסות של קונדור מסאן אנטוניו לפרנקפורט יפעלו בתחילה שלושה ימים בשבוע:

ימי שני: יציאה מסאן אנטוניו בשעה 22:05; הגעה לפרנקפורט בשעה 15:20. למחרת ביום שלישי: יציאה מפרנקפורט בשעה 15:40; הגעה לסאן אנטוניו בשעה 20:05.

ימי רביעי/שישי:

יציאה מסאן אנטוניו בשעה 20:25; הגעה לפרנקפורט בשעה 13:40. למחרת,  יציאה מפרנקפורט בשעה 14:00; הגעה לסאן אנטוניו בשעה 18:25.
זמני הטיסה הצפויים הם:

סן אנטוניו לפרנקפורט: 10 שעות ו-15 דקות
פרנקפורט לסן אנטוניו: 11 שעות, 25 דקות

קונדור הודיעה, בתחילת החודש גם על הפעלת קו ישיר נוסף מפרנקפורט, אל מיאמי. הקו החדש שיחל לפעול בחודש מאי 2024, יהיה בתדירות של 3 פעמים בשבוע.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קונדורסאן אנטוניו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: