אא

מזרח תיכון חדש: אטלנטיס דה רויאל נכלל ברשימת 50 המלונות הטובים בעולם

בתוך פחות משמונה חודשים מפתיחתו, אטלנטיס דה רויאל מדובאי נכנס כבר השנה לרשימת 50 המלונות הטובים בעולם ומייצג את דובאי והמזרח התיכון (המלון היחיד מהיעד והאזור)

צילום: אטלנטיס דה רויאל צילום: אטלנטיס דה רויאל

אטלנטיס דה רויאל ברשימת 50 המלונות הטובים ביותר בעולם והראשון מדובאי והמזרח התיכון!

רשימת המלונות היוקרתית עם 50 המלונות הטובים ביותר בעולם מ-35 יעדים על פני שש
יבשות פורסמה לראשונה אי פעם בסוף השבוע. אתר הנופש החווייתי והיוקרתי ביותר בדובאי אטלנטיס דה רויאל כלול גם ברשימה המכובדת, הישג מרשים ביותר למלון המפואר שנפתח רק בתחילת השנה וכבר מופיע ברשימה וכראשון מדובאי ומהמזרח התיכון.

הרשימה החגיגית הוכרזה בסוף השבוע, בטקס פרסים בלונדון בו התאסף עולם
האירוח מכל קצוות תבל כדי לחגוג את ההישגים.

הרשימה מדגישה חוויות מלונאות יוצאת דופן ברחבי העולם אשר מעצבת השאיפות של הצרכנים, המטיילים והמלונאים וכוללת מלונות המגדירים את התעשייה החשובה מ-35 מקומות שונים בשש יבשות ברחבי העולם. הרשימה הזו היא הראשונה מסוגה בתחום הנסיעות והתיירות והדירוג העולמי החדש הראשון מאז השקת רשימת 50 הברים הטובים בעולם ב-2009.

בתוך פחות משמונה חודשים מפתיחתו, אטלנטיס דה רויאל מדובאי נכנס כבר השנה
לרשימת 50 המלונות הטובים בעולם ומייצג את דובאי והמזרח התיכון (המלון היחיד מיעד
ומאזור זה) במקום ה-44 המכובד. לאחר חגיגות הGrand Reveal - המרהיבות בתחילת
2023, אטלנטיס דה רויאל הפך לאייקון מיידי ברחבי העולם.

המלון מציע 795 חדרים אלגנטיים, סוויטות ופנטהאוזים יוקרתיים ואתר הנופש מספק מגוון רב של חוויות אירוח ונופש ייחודיים. 

טים ברוק-ווב, מנכ"ל 50 המלונות הטובים בעולם:: "ברכותינו הלבביות מגיעות לכל מלון ברשימה שכל אחד מהם עשה בבירור רושם מתמשך על האקדמיה שלנו למומחים לנסיעות. לאחר שראיתי את ההשפעה ההרסנית של COVID-19 על תעשיית האירוח, זה היה מרגש במיוחד לראות כל כך הרבה מלונאים מרחבי העולם מתאספים בלונדון כדי לחגוג את ההישגים אחד של השני ואת טקס חלוקת הפרסים הראשון אי פעם ל-50 הטובים בעולם בתי מלון. אנו מקווים שהרשימה הזו מעוררת השראה לאוהבי טיולים והחופשות להזמין מקום באמת מרהיב לטיול המרגש הבא שלהם."

טימותי קלי, סגן נשיא ומנכ"ל אטלנטיס דובאי, אומר: "ההכרה והכניסה לרשימת 50 המלונות הטובים בעולם וזאת פחות משמונה חודשים בלבד לאחר פתיחת המלון בדובאי היא הישג יוצא דופן שממלא אותנו בגאווה והכרת תודה עצומה. הכרה זאת משקפת את המסירות והתשוקה של כל עמיתינו במתן חוויות יוצאות דופן לאורחים שלנו כבר מהיום הראשון, אנו מודים לקרזנר אינטרנשיונל על תמיכתם הרבה, יש לנו מוטיבציה גדולה מתמיד להמשיך, להעלות את הרף אף יותר ולהציב סטנדרטים חדשים של מצוינות באירוח". ההשקה של 50 המלונות הטובים בעולם היא צעד נוסף במסע של "50 הטובים ביותר" לקראת הפיכתם לנקודת ההתייחסות הגלובלית האולטימטיבית לחוויות האירוח הטובות ביותר ברחבי העולם, הכוללת מסעדות, ברים וכעת מלונות.

איך עובדת ההצבעה של 50 הטובות ביותר ?

הרשימה נוצרה מהצבעות של אקדמיית 50 המלונות הטובים בעולם, הכוללת 580 מומחים
בינלאומיים מטיילים בתעשיית המלונאות והנסיעות, עם איזון של 50/50 בין המינים.
האקדמיה מחולקת לתשעה אזורים ברחבי העולם, כאשר בראש כל אזור עומד יו"ר אקדמיה. מינימום של 25% מהפאנל יחודש בכל שנה. כל המצביעים, מלבד ראשי האקדמיה, נשארים אנונימיים כדי לבטל את האפשרות ללובינג. בנקודת ההצבעה, הם פשוט נדרשים לרשום את שבעת המלונות הטובים ביותר שהם שהו בהם במהלך 24 החודשים האחרונים לפי סדר העדפה. ההצבעה מתבצעת באופן פרטני וסודי לחלוטין באתר מאובטח והתוצאות נשארות חסויות עד לאחר פרסום הרשימה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותדובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: