אא

50 מטוסי A350: הרכש החדש של קבוצת אייר פראנס-KLM

קבוצת התעופה תהפוך למפעילה הגדולה בעולם של מטוסי ה- A350. מנכ"ל אייר פראנס-KLM, בנג'מין סמית', אמר: "הזמנה חדשה זו תהווה צעד מרכזי בחידוש הצי של הקבוצה"

אייר פראנס - KLM. צילום:Shutterstock אייר פראנס - KLM. צילום:Shutterstock

קבוצת אייר פראנס-KLM הודיעה היום (ה-25.9) כי היא מתכננת לבצע הזמנת מטוסים כציון דרך להמשך חידוש של הצי ארוך הטווח שלה.

הזמנה קבוצתית זו תכסה 50 מטוסי איירבוס A350-900 ו-A350-1000 - עם זכויות רכישה של 40 מטוסים נוספים. המשלוחים הראשונים צפויים ב-2026 ועד 2030.

ההזמנה תספק לקבוצה גמישות להקצאת מטוסים בתוך קבוצת חברות התעופה שלה, בהתאם לדינמיקת השוק ולתנאי הרגולציה המקומיים.

מנכ"ל אייר פראנס-KLM, בנג'מין סמית', אמר: "הזמנה חדשה זו תהווה צעד מרכזי בחידוש הצי של הקבוצה. ה- A350 הוא מטוס חדיש עם רקורד מצוין באייר פראנס, שם הוא הפך במהירות למועדף בקרב הנוסעים והצוות מאז כניסתו לשירות בשנת 2019. הוא מתאים באופן מושלם לצרכי הרשת של הקבוצה ומתגאה בביצועים יוצאי דופן: זהו מטוס שקט יותר, חסכוני יותר בדלק וחסכוני יותר בהשוואה לדורות הקודמים. זה יעזור לקבוצה להגיע ליעדי הקיימות השאפתניים שלנו, לרבות פליטה מופחתת ב-30% של CO2 לק"מ לנוסע עד 2030(1)".

לדברי החברה, מטוסים אלו יחליפו את המטוסים מהדור הקודם, כלומר איירבוס A330 ומטוסי בואינג 777 ישנים יותר. הזמנה חדשה זו תגיע בנוסף להזמנת אייר פראנס-KLM הקיימת עבור 41 מטוסי A350-900 לאייר פראנס, מתוכם 22 נמסרו עד היום.

אייר פראנס-KLM תהיה גם בין לקוחות ההשקה של גרסת האיירבוס A350 Full Freighter של המטוס, לאחר שהזמינה 8 מטוסים לחידוש והרחבת צי המטען שלה.

עוד לדברי החברה: עם הזמנות משולבות אלה, המכסים עד 99 מטוסים, אייר פראנס-KLM תהפוך למפעילת מטוסי ה-A350 המשפחתית הגדולה בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנס ק.ל.מ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: