אא

מאוקראינה לארה״ב: חברת SkyUp קיבלה אישור להפעיל טיסות בארה״ב

ציון דרך חשוב לחברת התעופה האוקראינית שקיבלה את כל האישורים הנדרשים מהרשויות האמריקאיות ותוכל להפעיל מעתה טיסות פנים בתוך ארה״ב, אליה וממנה באמצעות 4 מטוסי בואינג 737-800 שברשותה

יטוסו בארה״ב. SkyUpץ צילום: Shutterstock יטוסו בארה״ב. SkyUpץ צילום: Shutterstock

חברת SkyUp קיבלה אישור להתחיל להפעיל טיסות לארה"ב.
חברת התעופה האוקראינית שנאלצה להפסיק את טיסותיה עם פרוץ המלחמה עם רוסיה בחודש פברואר 2022, קיבלה אישור (תעודת מפעיל זר) לפעול בשטחה של ארצות הברית ולחברה הצעירה מדובר בבשורה דרמטית.

בעקבות האישור שהתקבל מ-3 הגופים הרגולטרים: משרד התחבורה האמריקאי, ה-FAA וה-TSA, חברת התעופה האוקראינית תוכל לבצע טיסות צ׳רטר או טיסות בחכירה רטובה בתוך ארה״ב וכן אליה וממנה.

"השגנו מטרה חשובה לפיתוח הבינלאומי של המותג של SKyUp. אני גאה בצוות, בגישתם המקצועית, ובעקשנותם להשגת התוצאות. בשם החברה אני מביע את תודתי הכנה לארה"ב על האמון שלהם וההזדמנות שנתנו לנו לעבוד בארה"ב", אמר מנכ״ל SkyUp  Dmytro Seroukhov, והוסיף: ״ארבעה מטוסי הבואינג 737-800 בצי של חברת התעופה שהגשנו בבקשה קיבלו אישור לטוס במרחב האווירי של ארה"ב. כחלק מההסמכה, קיבלנו אישור של משרד התחבורה האמריקאי (הרשאה לפעול כמוביל אוויר בשטח ארה"ב), אישור של ה-TSA - Transportaion Security Administration (אישור עמידה בדרישות אבטחת תעופה לתחבורה אווירית מארה"ב או לשטחה) כן ואישור של ה-FAA - Fedral Aviation Administration (לתפעול)״.

כזכור,  SkyUp קיבלה מרשויות בריטניה לפני כשנה אישור מפעיל מדינה שלישית - TCO Third Country Operator בבריטניה. האישור, שקיבלה החברה מקביל לזה שקיבלה עתה בארה״ב, והמשמעות היתה אז כי החברה האוקראינית עומדת בדרישות של מנהל התעופה של בריטניה בבטיחות התעופה ויכולה להפעיל טיסות למדינה זו. לאישור אין תקופת תוקף, אולם, יש לאשרו כל 24 חודשים.

SkyUp שהפעילה עד פרוץ המלחמה עם רוסיה טיסות ישירות לישראל, צרפה בחודש אוגוסט 2022 לאחר שנאלצה להפסיק את פעילותה באוקראינה מטוס בואינג 737-800 רביעי במספר וזאת כחלק מהכנותיה לפעול מחוץ לאוקראינה עד לתום המלחמה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SkyUpsky up

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: