אא

מפכ״ל המשטרה: ״חייבים לשמור על רמת דריכות גבוהה״

בישיבת הספ״כ השבועית סיכם המפכ״ל יעקב שבתאי את אירועי יום כיפור וכן דרש לרענן את ההנחיות לשוטרים וללוחמי משמר הגבול. המפכ״ל הדגיש כי ״השקט מסביב מתעתע ויכול להשתנות ברגע אחד״

משטרת ישראל. צילום: shutterstock משטרת ישראל. צילום: shutterstock

מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, הנחה הבוקר בישיבת הספ״כ השבועית את כלל מפקדי המחוזות והמפקדים בשטח לרענן את ההנחיות לשוטרים וללחומי משמר הגבול שנמצאים בכוננות חגי תשרי.

המפכ״ל: ״משטרת ישראל נמצאת בחזית ובעורף. עברנו את יום כיפור ללא אירועי פח״ע הודות להכנה והיערכות נכונה שלנו יחד עם צה״ל ושירות הביטחון הכללי. יחד עם זאת אנחנו עדיין עמוק בכוננות חגי תשרי, עם עשרות התרעות וכוונות לבצע פיגועים. אני מבקש מכולם לרענן היום את הנהלים בשטח, דריכות גבוהה, תגובה מהירה לאירועים, בולטות ונוכחות במקומות הומי אדם בדגש על אתרי בילוי, פנאי, טיולים ומקומות תפילה. השקט מסביב מתעתע ויכול להשתנות ברגע אחד, לכן אנחנו חייבים לשמור על רמת דריכות גבוהה״.

בנוסף, המפכ״ל התייחס לאירועים שהתרחשו בתל אביב במהלך יום כיפור: ״גם לי כמפכ״ל וכאזרח היה עצוב לראות את התמונות מתל אביב. אחדות ורעות הן פקטור חשוב מול איומי הפח״ע והאתגרים״.

לסיום, ביקש המפכ״ל להודות לשוטרים, ללוחמי מג״ב ולמשפחות: ״בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשוטרים, ללוחמי משמר הגבול ולמתנדבים, שנמצאים כבר ימים ארוכים בשטח, כדי שנוכל לעבור את תקופת החגים ללא אירועים חריגים. אני מבקש לחזק את משפחות השוטרים, הלוחמים והמתנדבים, שגם בחגים נאלצות לחגוג ללא בן משפחה שנמצא בתפקי״ד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משטרת ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: