אא

יוקרה על המים: היאכטה של Ritz Carlton הגיעה לישראל

בשבוע שעבר עגנה לראשונה בישראל Evrima - היאכטה המפוארת הראשונה של רשת מלונות היוקרה מקבוצת מריוט. עבורנו, הייתה זו הזדמנות ראשונה להכיר מבפנים את המותג החדש של הרשת. כל הפרטים, התמונות והמחירים השונים בכתבה

צילום: Ritz Carlton Yacht Collection צילום: Ritz Carlton Yacht Collection

רשת מלונות היוקרה של קבוצת מריוט, ריץ-קרלטון (Ritz Carlton), הצהירה ב-2017 כי החברה החליטה להיכנס לתחום היאכטות תחת השם The Ritz-Carlton Yacht Collection, ובמסגרת זאת הוחלט כי החברה תפעיל שלוש יאכטות שונות בגדלים ובזמנים שונים.

בשבוע שעבר, לאחר המתנה וציפייה מרובה, הגיעה היאכטה הראשונה מהסדרה לישראל. היאכטה, Evrima (פירושה ביוונית ״גילוי״), עגנה בנמל אשדוד ובנמל חיפה ואיפשרה לנו לראשונה להכיר ולסייר במתחמים השונים והמפוארים של היאכטה.

מה מציעה היאכטה?

היאכטה הינה באורך של 190 מטר ומכילה 149 סוויטות מפוארות, בעלות מרפסת פרטית עם נוף לים. היאכטה מציעה מגוון רחב של סוויטות, כאשר כל אחת מהן עונה על הסטנדרט המרשים של מלונות ריץ-קרלטון ברחבי העולם, הן בעיצוב והן בשירות האישי אשר מוענק לכל אורח. 

סוויטה. צילום: Ritz Carlton Yacht Collectionסוויטה. צילום: Ritz Carlton Yacht Collection

היאכטה מכילה מתחם ספא מקצועי, אשר כולל 5 חדרי טיפולים שונים, סלוני טיפוח ויופי לגברים ולנשים, סאונה, חדר אדים ועוד. כמו כן, חובבי הספורט יוכלו להתאמן בחדר כושר מקצועי וסטודיו לשיעורים שונים.

מתחם הבריכה. צילום: Ritz Carlton Yacht Collectionמתחם הבריכה. צילום: Ritz Carlton Yacht Collection

וכמובן, האוכל - היאכטה מציעה מגוון שונה של מסעדות יוקרתיות, כאשר בין היתר האורחים יוכלו ליהנות מחוויה קולינרית מרשימה במסעדת S.E.A של השף סוון אלברפלד ממסעדת Aqua, המחזיקה ב-3 כוכבי מישלן.

בנוסף, Evrima מציעה לאורחיה פעילויות בידור והעשרה שונות - מוסיקה חיה לאורך כל ההפלגה, שיתופי פעולה עם קהילות מקומיות בתחומים האמנויות והמוזיקה, ערבי העשרה עם מומחים ומרצים שונים ועוד.

מסעדה ביאכטה. צילום: Ritz Carlton Yacht Collectionמסעדה ביאכטה. צילום: Ritz Carlton Yacht Collection

אז כמה יעלה לכם התענוג? 

המחירים משתנים בהתאם למסלול, העונה וסוג החדר. ב-2024 צפויה היאכטה לפעול במספר תאריכים ומסלולים שונים בים התיכון ובקריביים, כאשר המחיר לשבעה לילות בסוויטה הפשוטה בהפלגה בים התיכון תעלה לכם כ-6,400 דולר (מחיר התחלתי לזוג), ובהפלגה לקריביים המחיר יירד לכ-5,100 דולר. כמובן שהמעוניינים בסוויטות מפוארות יותר, יצטרכו להשקיע יותר כסף כאשר שבעה לילות בהפלגה למזרח התיכון בסווויטת הבעלים עשויה להעלות לכם כ-70 אלף דולר.

כמו כן, זהו זמן טוב לספר שבמהלך השנה הבאה צפויה להתחיל לפעול היאכטה השנייה בסדרה, Ilma. את כלל התאריכים, היעדים, המחירים והמסלולים השונים (של שתי היאכטות), תוכלו לראות בדף ההזמנות של ריץ-קרלטון

בועז אלעני, מנכ"ל מלון ריץ-קרלטון בהרצליה, התייחס להגעת היאכטה Evrima לישראל: "צוות המלון ואני התרגשנו לקבל את פני Evrima לראשונה בישראל. ריץ-קרלטון הוא אחד ממותגי היוקרה של רשת מריוט, והשקת מותג היאכטות The Ritz-Carlton Yacht Collection הוא צעד נוסף ומשמעותי בהתרחבות הרשת. הכניסה של מותג היוקרה ריץ-קרלטון לעולם ההפלגות הוא חדשני ופורץ דרך. אנו מברכים על הגעת Evrima לראשונה לישראל, ומאחלים לאורחי היאכטה שהצטרפו להפלגה חוויה מהנה ובלתי נשכחת." 

טרקלין אירוח. צילום: Ritz Carlton Yacht Collectionטרקלין אירוח. צילום: Ritz Carlton Yacht Collection

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםקרוז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: