תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

27 בספטמבר: יום התיירות העולמי – החגיגה המרכזית בריאד, ערב הסעודית

מחר, ה-27 בספטמבר, יצוין יום התיירות הבינלאומי של ארגון התיירות של האו"ם UNWTO, שידגיש השנה "תיירות והשקעות ירוקות", ונציגי המדינות החברות בארגון, כולל ישראל, יגיעו לחגיגות הרשמיות בריאד

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

יום התיירות הבינלאומי של ארגון התיירות של האו"ם UNWTO ייחגג מחר ברחבי העולם ויתמקד בנושא "תיירות והשקעות ירוקות".

החגיגות הרשמיות של ענף התיירות העולמי יתקיימו בריאד, בירת ערב הסעודית, וכל המדינות החברות ב-UNWTO יציינו את האירוע באמצעות מגוון אירועים ותוכניות מיוחדות.

יום התיירות העולמי אמור להיות החגיגה הגדולה ביותר עד כה. UNWTO תארח נציגים מכל המדינות החברות בארגון, כולל יותר מ-50 שרי תיירות. יצטרפו אליהם נציגים בכירים מהמגזר הפרטי של ענפי התיירות השונים, הן מאזור המזרח התיכון והן מרחבי העולם.

נוכח המגעים לנרמול היחסים עם סעודיה, נציגי ישראל ישתתפו בחגיגות בריאד, ולישראל תפקיד מרכזי ב-UNWTO. בעקבות מאמצים של משרד תיירות ושר התיירות, חיים כץ, ישראל נבחרה לשותפה בוועדת התכנון האסטרטגי של ארגון התיירות של האו"ם, בה חברות מספר מצומצם של מדינות, ויושב הראש הוועדה הכללית של הארגון הוא סעודי.

ראוי לציין, כי החודש כבר השתתפו נציגים ישראלים בכנסים בינלאומיים בערב הסעודית. בתחילת החודש משלחת אנשי עסקים ישראלים השתתפה בכנס בנושא הסייבר בדמאם, ולפני שבועיים השתתפה משלחת ישראלית בכנס אונסקו בריאד.

מזכ"ל UNWTO, זוראב פולוליקאשווילי, אומר: "התיירות מעולם לא הייתה חשובה יותר עבור הכלכלות שלנו או עבור החברות שלנו. הפוטנציאל עצום. ביום התיירות העולמי הזה, אנו חוגגים את יכולתה של התיירות להניע צמיחה ובמקביל מדגישים את הצורך החיוני בהשקעות כדי להבטיח שצמיחה כזו תהיה כוללת ובת קיימא".

ביום התיירות העולמי 2023, UNWTO ישים את הדגש על תיירות והשקעות ירוקות. היום יתמקד בחשיבותם של: השקעה בחינוך, השקעה בתשתית בת קיימא והאצת תהליכי הקיימות, השקעה בחדשנות, טכנולוגיה ויזמות.

בחגיגות הרשמיות בריאד, UNWTO תציג את מסגרת ההשקעות הגלובלית שלה לתיירות ותקיים סדרה של פאנלים המתמקדים באתגרים ובהזדמנויות סביב השקעה בתיירות.

כמו כן, באירוע המרכזי של יום התיירות העולמי בריאד יוכרזו גם הזוכים בתחרות הסטארט-אפים של UNWTO למזרח התיכון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: UNWTOריאד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: