אא

טיפים לבחירת משרד תיווך 

רוצים לקנות דירה? מעוניינים למכור דירה? או שאולי אתם בכלל מתעניינים בנושא של שכירות. אין כל ספק כי הכתובת הנכונה בעבורכם בדרך להשגת המטרה יכולה לעבור במשרד תיווך. אז כאן יכולה לעלות השאלה איך לבחור משרד תיווך ועל אלו פרמטרים כדאי לשים דגש בהליך הבחירה? להלן טיפים ישימים אשר בכוחם לסייע לכם במטרה   // תוכן פרסומי

צילום: pexels.com צילום: pexels.com

הגדירו את הצרכים שלכם

בשלב הראשון וההתחלתי יש לקבוע מה אתם בדיוק צריכים מאותו משרד תיווך. האם אתם מחפשים דירה להשכרה, דירה לקניה או שאתם בכלל מבקשים למכור דירה. הגדרת הצרכים, תאפשר לכם להתמקד אך ורק במשרדי תיווך אשר נחשבים כבעלי שם ומוניטין בסוג המסוים הזה של השירותים. 

מוניטין ואמינות

בשלב זה כדאי לערוך מחקר לגבי רמת האמינות והמוניטין של אותו משרד תיווך.  למעשה, תוכלו להתחיל ביצירת רשימה אשר כוללת מספר משרדי תיווך רלוונטיים באותו האזור. בשלב הבא, תוכלו להיכנס לעומקם של דברים ולחפש מידע מקיף יותר על אותו המשרד ועל המוניטין שלו בתחומו. 

חוות דעת והמלצות 

כיום, בעידן האינטרנט, תוכלו למצוא בקלות חוות דעת והמלצות על משרדי תיווך שונים. כך שגם אם אתם לא מכירים אנשים שעשו שימוש בשירותי תיווך והיו מרוצים. אתם עדיין יכולים פשוט להיכנס לאינטרנט לחפש חוות דעת והמלצות אמינות ולבסס את ההחלטות שלכם גם על הפרמטר הזה. 

ייעוץ ראשוני

הדרך הטובה ביותר להתרשם מאותו משרד תיווך, היא קודם כל להבין איזה מתווך עתיד לטפל בכם – לרוב, במשרדים עובדים מספר מתווכים שונים. בשלב הבא, כדאי גם לקבוע שיחת ייעוץ ראשונית – כדאי להגיע לשיחה כשיש לכם רשימת שאלות מוכנה, כאשר, התשובות שתקבלו יוכלו לסייע לכם לקבל את התמונה המלאה לגבי המתווך, הרמה המקצועית שלו והיחס שלו. 

חשיבותו של ידע

בשביל שמתווך יוכל לסייע לכם למצוא בדיוק מה שאתם מחפשים ולעשות זאת בזמן הקצר ביותר. חשוב שיהיה ברשותו את כל הידע והכלים בעולם הדיור והנדלן באזור הרלוונטי. המתווך אמור לדעת אלו אזורים יכולים להתאים עבורכם למגורים, אלו פרויקטים של התחדשות עירונית מתקיימים וצפויים באותם האזורים, מה אתם יכולים לקבל בתמורה לתקציב שלכם ועוד ועוד. הידע הזה יכול להוות ככוח רב בקבלת החלטות נכונות ולכן, כדאי שתשימו דגש משמעותי על הנושא הזה בהליך בחירת משרד תיווך. 

"יד על הדופק"

בסופו של דבר גם אם בחרתם משרד תיווך מקצועי ואתם דיי שלמים עם הבחירה שלכם, עדיין חשוב שתהיו עם יד על הדופק. שימו לב מה המתווך עושה בשביל לקדם אתכם, באלו כלים שיווקיים הוא מחפש והאם הוא מציג לכם דירות או לקוחות רלוונטיים. 

יש לקחת בחשבון שבמקרים רבים תתבקשו לחתום על הסכם בלעדיות עם המתווך, ולכן, אם אתם לא רואים תוצאות זה בדיוק הזמן לבדוק איך אתם יכולים לשים סוף לקשר ולהכניס לתמונה מתווך אחר. 

זמינות ויחס אישי

יש לשים לב שהמתווך שבחרתם מקפיד על זמינות גבוהה בעבורכם – והוא סבלני מספיק בשביל לענות לכם על כל שאלה. כמובן, יש לבדוק גם את הנושא של היחס האישי והאדיב שגם הוא חשוב בשירות שכזה. 

לסיכום, בחירת משרד תיווך מצריכה קצת זמן וקצת עבודת הכנה מקדימה. יחד עם זאת, במקרה הזה המאמצים ללא כל ספק משתלמים מכיוון שהם יכולים להוביל אתכם למתווך אשר יסייע לכם למצוא בדיוק מה שאתם מחפשים – וכידוע, כאשר מדובר בעסקאות נדל"ן אתם לא באמת תרצו להתפשר על פחות מהטוב והמתאים ביותר אותו אתם יכולים לקבל. 

תוכן פרסומי

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: