אא

ריינאייר מקצצת את לוח טיסות החורף ומאשימה את בואינג בכך

חברת הלואו קוסט טוענת כי ציפתה לקבל 27 מטוסים עד סוף השנה, אך עקב עיכובים מפעלי בואינג בארה״ב, היא צפויה לקבל 14 מטוסים בלבד עד סוף השנה. משמעות העיכוב: ביטולי טיסות בלוח החורף הקרוב. מנכ״ל ריינאייר: מצער מאוד שבעיות ייצור שוב עיכבו את אספקת המטוסים״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

ריינאייר הודיעה היום (חמישי 28 בספטמבר) על קיצוץ משמעותי בלוח טיסות חורף 2023 כתוצאה ישירה מעיכובים באספקת מטוסי בואינג בחודשים ספטמבר עד דצמבר.

ריינאייר טוענת כי ציפתה לקבל 27 מטוסים בין החודשים ספטמבר לדצמבר, אך עקב עיכובים בייצור במתקן Spirit Fuselage בוויצ'יטה ארה״ב, בשילוב עם עיכובים בתיקון ואספקה של בואינג בסיאטל, היא צפויה לקבל כעת רק 14 מטוסים בין החודשים אוקטובר לדצמבר. בריינאייר מציינים כי הם עובדים עם חברת בואינג כדי לנסות להאיץ את קבלת המטוסים בחודשים ינואר עד מאי 2024 כדי שיוכלו להיכנס לעונת השיא של קיץ 2024 עם כל 57 משלוחי מטוסי הבואינג החדשים שזמינה החברה.

כתוצאה מהעיכובים באספקה אלו, ריינאייר תבצע התאמות שמשמעותם ביטולי טיסות בלוח הזמנים שלה לחורף 2023. ״אנו מצמצמים את מספר המטוסים הפועלים משה״ת בשרלרואה, בלגיה ב-3, שדה״ת דבלין יצומצם ב-2 מטוסים, ונפחית 5 מטוסים על פני 4 בסיסים באיטליה, כולל ברגמו, נאפולי ופיזה. בנוסף, יהיו גם הפחתות מטוסים באיסט מידלנדס, פורטו וקלן״, מציינים בחברה ומוסיפים: ״ מתנצלים בפני הנוסעים על השינויים הבלתי נמנעים הללו בלוח הזמנים לחורף 2023. לריינאייר אין מטוסים מיותרים בחורף הזה, שכן נדרשת תחזוקה נחוצה לכל צי המטוסים המלא שלנו עם למעלה מ-550 מטוסים כדי שכולם יהיו זמינים ללוח הזמנים הגדול ביותר אי פעם לקיץ 2024.

מייקל או'לירי של מנכ״ל ריינאייר אמר: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם בואינג והספק שלהם, ספיריט, כדי למזער את העיכובים באספקה. מצער מאוד שבעיות ייצור בוויצ'יטה ובסיאטל שוב עיכבו את המשלוחים של בואינג שהיו אמורים להימסר לפי החוזה לריינאייר בחורף הזה. אנו נמצאים בדיאלוג קבוע עם בואינג, והמטרה העיקרית שלנו היא להבטיח שנקבל את כל 57 מטוסי ה-B737 לפי החוזה לפני סוף מאי 2024, כך שהצי של ריינאייר יוכל לגדול ליותר מ-600 מטוסים לקראת עונת הקיץ הגדולה ביותר אי פעם ב-2024. ביטולי הטיסות ייכנסו לתוקף מסוף חודש אוקטובר, והודעות יימסרו לכל הנוסעים המושפעים במייל במהלך הימים הקרובים. לנוסעים יוצעו טיסות חלופיות או החזר מלא כרצונם. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על כל אי נוחות שנגרמה עקב עיכובים באספקה אלו בחורף הקרוב״, ציין מנכ״ל ריינאייר והוסיף: איננו מצפים שעיכובים באספקה אלו ישפיעו מהותית על יעד התעבורה שלנו לשנה כולה של 183.5 מיליון נוסעים, אך אם העיכובים יחמירו או יימשכו עוד יותר לתקופת ינואר עד מרס 2024, ייתכן שנצטרך לחזור להתאים מספר זה כלפי מטה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ryanairריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: