אא

רשות המסים ומשטרת ישראל סיכלו ניסיון להברחת מכולה שלמה של סיגריות בשווי של 10 מיליון שקל

חמישה תושבי אשדוד נעצרו אמש (ה') בחשד שניסו להבריח אלפי קרטונים של סיגריות, תוך התחמקות מתשלום מס של מיליוני שקלים. העצורים חשודים כי ניסו להבריח את הסיגריות במכולה שהובאה דרך נמל אשדוד

צילום: דוברות רשות המסים צילום: דוברות רשות המסים

רשות המסים ומשטרת ישראל סיכלו ניסיון להברחת מכולה שלמה של סיגריות בשווי של 10 מיליון שקל.

חמישה תושבי אשדוד נעצרו אמש (ה') בחשד שניסו להבריח אלפי קרטונים של סיגריות, בשווי של כ-10 מיליון שקל, תוך התחמקות מתשלום מס של מיליוני שקלים. העצורים חשודים כי ניסו להבריח את הסיגריות במכולה שהובאה דרך נמל אשדוד ועליה הוצהר כי היא מכילה ניילון נצמד. מדובר במכולה גדולה שמולאה כולה בקרטונים של סיגריות.

רשות המסים ומשטרת ישראל ניהלו חקירה מורכבת ומסועפת בפרשה, באמצעות חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז, יחידות הסמים והמכס של בתי המכס אשדוד ומרכז והיחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433.

מעצר החשודים בוצע בסיוע של בלשי החטיבה הטקטית של מג"ב. במסגרת החקירה עוכבה המכולה לבדיקה ונמצא כי היא מכילה סיגריות ולא ניילון נצמד.

על פי החשד, העצורים נתפסו במהלך ניסיון מתוחכם לגנוב את המכולה מפיקוח המכס. החשודים הגישו בקשה להעביר את המכולה ממסוף בדיקה אחד לאחר בנמל אשדוד וקיבלו אישור לכך. במהלך ההעברה, סטו לדרך צדדית ושם ניסו להחליף את המכולה עם הסיגריות במכולה זהה בגודלה ובמספרה הסידורי, שהוכנה מבעוד מועד והכילה ניילון נצמד. במהלך ניסיון ההחלפה נעצרו החשודים על ידי אנשי רשות המסים ומשטרת ישראל.

אמש (ה') הובאו חמישה חשודים בפרשה לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. החשודים הם אורי ימין, שמעון מלכה, חיים כהן, דוד זנאשווילי וליאב עמר. האחרון אף ניסה להימלט מהחוקרים במהלך המעצר ונתפס לאחר מרדף רגלי של המשטרה. שני חשודים נוספים יובאו לדיון בהארכת מעצרם היום בבית משפט השלום בפתח תקוה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משטרת ישראלרשות המיסים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: