אא

ריזורט חדש ל-Four Seasons ברפובליקה הדומניקנית

רשת Four Seasons מכריזה על תוכניות לפיתוח ריזורט ומגורים בטרופיקליה, יעד יוקרתי ברפובליקה הדומניקנית. זה מה שצפוי לחכות לאורחים

Four Seasons הרפובליקה הדומניקנית. צילום: יח״צ, Four Seasons Four Seasons הרפובליקה הדומניקנית. צילום: יח״צ, Four Seasons

Four Seasons ו-Cisneros Real Estate מכריזות על תוכניות לפיתוח של Four Seasons Resort and Residences Dominican Republic בטרופיקליה, יעד יוקרתי המשתרע על של 60 דונם לאורך חוף הים הבתולי של פלאיה אזמרלדה בצפון מזרח הרפובליקה הדומיניקנית, לאורך החופים הדרומיים של מפרץ סאמאנה. הפרויקט ישלב את האירוח והשירות המפורסמים של הרשת, ואמור להיפתח בתחילת 2026.

העיצוב הטרופי-מודרני של האדריכל הברזילאי איסיי ווינפלד (Isay Weinfeld) יקבע סטנדרט חדש של אלגנטיות טבעית ובת קיימא עבור תיירים מתוחכמים מרחבי העולם. הנכס יכלול אתר נופש בעל 95 חדרים וסוויטות ו-25 בתי מגורים פרטיים, בני ארבעה וחמישה חדרים, כולם ממוקמים במורד החוף. Tropicalia הוא אתר של יופי טבעי עוצר נשימה, והאחוזה הפרטית של משפחת Cisneros, וכולל מערכת אקולוגית של חופים עם חול לבן, מים צלולים ושוניות אלמוגים; הרים, יערות, מנגרובים, לגונות ונהרות; לצד מטע קוקוס וחווה אורגנית.

יח״צ Four Seasonsיח״צ Four Seasons

"אנו נרגשים להרחיב את הפורטפוליו העולמי של Four Seasons ברפובליקה הדומיניקנית, שוק שהתמקדנו בו זמן רב כיעד נסיעות יוקרתי", אומר אלחנדרו ריינל, נשיא ומנכ"ל Four Seasons Hotels and Resorts. "אנו גאים להחיות את הפרויקט הזה עם השותפים שלנו ב-Cisneros, החולקים את הערכים שלנו של תמיכה בסביבות ובקהילות שבהן אנו פועלים, ושאנו מעריכים על עבודתם עם Fundación Tropicalia. יחד, נישאר ממוקדים בערכים הללו, כאשר אנו מקבלים את פני האורחים והתושבים כאחד בשנת 2026 ונהפוך לשגרירים של היעד היפה הזה".

יח״צ, Four Seasonsיח״צ, Four Seasons

דייוויד קולדו, שר התיירות של הרפובליקה הדומיניקנית, אומר: "עבור הדומיניקנים, זה מקור לגאווה גדולה לקבל את פני Four Seasons לטרופיקליה, שנמצאת בבעלות משפחת Cisneros המעריכה את האהבה והמאמץ שהממשלה משקיעה בקידום התיירות". השר קולדו הוסיף גם כי "פרויקט זה, אשר יהיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של יוקרה, יגוון את סוגי המטיילים המגיעים לארצנו ויאשר מחדש את מחויבותה של טרופיקליה לפיתוח בר-קיימא של התיירות במדינה, מה שיאפשר לנו להמשיך להיות יעד ייחודי בעולם״. 

95 חדרים וסוויטות, ומתקני ספא ו-Wellness

לצד 95 החדרים והסוויטות, הריזזורט יכלול ספא, מתקני כושר, בריאות ויוגה, מרכז ספורט ימי, מגרשי טניס, מועדון ילדים וחללי אירועים. ההיצע הקולינרי באתר יכלול מספר רב של מסעדות וברים. הפעילויות הימיות בקרבת מקום כוללות צלילה, סיורי קטמרן, שייט, תצפית ועזרה בהגנה על צבי הים בסביבתם הטבעית, וטיולים עונתיים לצפייה בלווייתנים. הטיולים כוללים את הפארק הלאומי לוס האיטיסס, גן עדן לחוקרי תצורות גבעות אבן גיר, יערות מנגרובים, מערות עתיקות עם פיקטוגרפים ופטרוגליפים של טאינו, וחיות בר בשפע. לאוהבי הגולף, מסלול הגולף טום דואק של טרופיקליה צפוי להיפתח לאחר השלמת אתר הנופש החדש של Four Seasons.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: