אא

חברת התעופה ההודית Jet Airways, המושבתת מאז אפריל 2019, תחזור לפעול בשנה הבאה

התאגיד ההודי Jalan-Kalrock consortium מבטיח להפעיל מחדש את חברת התעופה, שהייתה השנייה בגודלה בהודו אחרי IndiGo, אחרי שהשקיע כ-47 מיליון דולר למימון החובות לנושים

התאגיד ההודי Jalan-Kalrock consortium, הבעלים החדשים של חברת ג'ט איירווייס, הודיע כי השלים הזרמה נוספת של 100 crore (כ-14 מיליון דולר) לטובת חברת התעופה המושבתת ומילא את התחייבותו להזרים 350 crore (כ-47 מיליון דולר) בסך הכול כדי לממן את החובות לנושים.

התאגיד הביע כבר לפני שנתיים עניין ברכישת החברה, וב-13 בינואר בית הדין הלאומי לדיני חברות (NCLT) התיר את העברת חברת התעופה המושבתת לרשותו, למרות התנגדות הנושים.

ב-28 באוגוסט בית הדין לערעורים חייב את תאגיד Jalan-Kalrock להזרים 350 crore, כ-47 מיליון דולר, עד ה-30 בספטמבר לנושים של חברת התעופה המושבתת, ובכך להפוך באופן רשמי ומלא לבעלים של החברה.

"עם התזרים הזה, קונסורציום Jalan-Kalrock מילא כעת את המחויבות הפיננסית הכוללת שלו בהתאם להחלטה שאושרה על ידי בית המשפט, וכל ההתחייבויות מתקיימות כעת כדי להשתלט על חברת התעופה. האסטרטגיה של הקונסורציום היא להחיות את חברת התעופה", נאמר בהצהרה של התאגיד.

התאגיד ציין כי הוא שואף להפעיל את ג'ט איירווייס בשנת 2024. "הכרזות נוספות לגבי תאריך ההשקה של ג'ט איירווייס יתפרסמו בשבועות הקרובים", הוסיפו נציגי Jalan-Kalrock.

לפני שהפעילות של חברת התעופה הופסקה באפריל 2019, ג'ט איירווייס הייתה חברת התעופה השנייה בגודלה בהודו אחרי IndiGo, טסה ליותר מ-70 יעדים מקומיים ובינלאומיים ולרשותה עמד צי של יותר מ-120 מטוסים מדגמים שונים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ג'ט איירווייסIndiGo

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: