אא

מריוט מתחדשת: משיקה מותג מלונאי חדש - Four Points Express של רשת שרתון

ענקית המלונות השיקה את Four Points Express של רשת מלונות שרתון מקבוצת מריוט. המותג החדש מיועד לפלח הביניים והמלונות הראשונים ייפתחו במיקומים אסטרטגים חשובים בבריטניה וטורקיה. הסכמים נוספים נחתמו כבר במדינות אירפאיות נוספות

Four Points Express By Marriott. m צילום: רשת מלונות מריוט Four Points Express By Marriott. m צילום: רשת מלונות מריוט

Marriott International. (נאסד"ק: MAR) הודיעה על השקת Four Points Express של רשת מלונות שרתון, המיועדת למגזר הביניים. המותג החדש מוסרים ברשת מריוט, הוא מענה לביקוש הגובר של הצרכנים לאירוח איכותי במחיר סביר באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.  ההכרזה באה בעקבות המעבר האחרון של הרשת להציע גם מלונות במחירים נמוכים יותר וברי השגה למעמד הביניים ובמחיר סביר של City Express by Marriott באיים הקריביים ובאמריקה הלטינית.

Four Points Express by Sheraton תציע לצרכנים חווית מלון חלקה במיקום נוח, עם עקרונות של אמינות, פשטות וערך הן בעיצוב והן בחוויית האורחים, נמסר בהודעת החברה על המותג החדש.

"אנו שמחים לצרף מוצר נוסף לרשת הצומחת שלנו- Marriott International עם השקת Four Points Express של שרתון. המותג החדש הזה נחקר, תוכנן והותאם באופן מעמיק כדי לספק לאורחים ממעמד הביניים את היסודות של שהייה במלונות העונים על כל מטרת טיול בנקודת המחיר הנכונה", אמרה סאטיה אנאנד, נשיאת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), של רשת מריוט, והוסיפה: ״המלונות שרשת מריוט מציעה כיום גם למעמד הביניים הפכו לפלח תעשייה גמיש וחשוב המייצג כיום כמעט 1.2 מיליון חדרים באירופה, מזה״ת ובאפריקה, ו-68% מהחדרים הללו אינם ממותגים. Four Points Express תציע לבעלי מלונות הזדמנות לנצל את מערכות ההפצה החזקות של Marriott International ותוכנית הנאמנות עטורת הפרסים של Marriott Bonvoy, עם הזדמנות המרה משתלמת, המציעה תנאים תחרותיים ומודל עיצוב תפעולי קל".

Four Points Express תציע לאורחים את השירות שהמותגים של Marriott International ידועים בו, מוסיפים ומדגישם ברשת מריוט. המותג המלונאי החדש יתייחס ליסודות אלה על ידי הצעה של חדרים נקיים ונוחים, ארוחת בוקר ואינטרנט אלחוטי בחינם, ״תוך מתן חוויה יעילה ומרגיעה במחיר סביר״.

מלונות Four Points Express יציעו עיצוב המבוסס על אופי ואסתטיקה מקומית שניתנת לזיהוי. המותג הותאם לצורכי האורחים ומודל העלויות הנוח יספק אסטרטגיית תמחור נוחה שתעזור להניע צמיחה משמעותית עבור Marriott International.

מריוט כבר חתמה על שלוש עסקאות בבריטניה וטורקיה וחתמה על מכתבי כוונות עבור מלונות Four Points Express עתידיים בפולין, בלגיה ומלונות נוספים בבריטניה.

המלון הראשון בבריטניה ייפתח במרכז לונדון במרחק של פחות מ-500 מטרים מתחנת יוסטון וקילומטר מקינגס קרוס וסנט פנקראס אינטרנשיונל.

Four Points Express by Sheraton London Euston צפוי להיפתח בשנת 2024 עם 201 חדרי אירוח לאחר שיפוץ משמעותי של הנכס הנוכחי. ״המלון יציע מיקום מצויין עבור מטה חברות הטכנולוגיה הרבות הפועלות בקינגס קרוס, המוזיאון הבריטי וכן גישה נוחה לרובעי הקניות והתאטרון של לונדון, כמו גם אתרי תיירות רבים״, נמסר על ידי מריוט.

בטורקיה נחתמו כבר הסכמים להפעלת שני מלונות Four Points Express באנטליה ובבורסה. Four Points Express by Sheraton Antalya Lara מתכננת להציע 52 חדרי אירוח עם ההמרה הצפויה בסוף 2023. המלון בשכונת Çağlayan בעל דרכי גישה נוחים הן למרכז העיר ולשדה התעופה תוך שהם נהנה מקרבה לחוף הים. בבורסה, Four Points Express by Sheraton Bursa Nilüfer יציע לאורחים מיקום נוח קרוב לכביש המהיר שמחבר את בורסה, איסטנבול ואיזמיר.

Four Points Express תהיה חלק מפלטפורמת הנאמנות Marriott Bonvoy עטורת הפרסים ובה למעלה מ-186 מיליון חברים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוטשרתון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: