אא

מאורלנדו עד באלי: הילטון תשיק 11 מלונות חדשים ב-3 החודשים הקרובים

רשת המלונות תסיים שנה נוספת בצמיחה בינלאומית מרשימה, כולל שורת נכסים חדשים לפורטפוליו שלה במבחר ערים ברחבי העולם. הצצה לכל מה שצפוי להתחדש ברשת המלונות עד סוף השנה הקרובה

צילום: Hilton צילום: Hilton

השנה עוד לא הסתיימה, וברשת מלונות הילטון מתכננים עוד מספר השקות, פתיחות ושדרוגים של מלונות שיושקו עד סוף השנה הנוכחית, 2023. הבאנו לכם את כל מה שצפוי להתרחש ברשת המלונות הבינלאומית הבכירה שעושה עוד וי גדול על שנה עסקית מצויינת. 

קנקון: Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort​

תאריך פתיחה צפוי: 23 באוקטובר 2023

במיקום מרכזי באזור המלונות הפופולרי של קנקון, אתר הנופש הילטון ״קנקון מאר קאריבה הכל כלול״ אשר שופץ לאחרונה, בן 540 חדרים, שוכן בין חוף הים הקריבי ולגונת ניצ'ופטה. אתר הנופש הנמצא 16 ק״מ  מנמל התעופה הבינלאומי של קנקון, כולל חמש מסעדות מגוונות ממטבח אסייתי ועד איטלקי, חמישה ברים, כולל גג ובר על החוף. האורחים ייהנו ממגוון של בידור, עם בריכות מרובות, כולל בריכת ילדים ומועדון ילדים ונוער. אתר הנופש יכלול גם מרפסת שמש מרהיבה, ספא חדש, סלון יופי ומרכז כושר.

Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort​.צילום: Hilton Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort​.צילום: Hilton

באלי, LXR Hotels & Resorts

תאריך פתיחה צפוי: נובמבר 2023

כפר הנופש, השוכן 70 מטרים על הצוקים הדרומיים של באלי, יכלול 72 וילות מפוארות הכוללות בריכה המציעות נופים של האוקיינוס ההודי. אתר הנופש יציע חמישה קונספטים לסעודה, כולל מסעדה שתשרת את האורחים לכל היום, מסעדה ים תיכונית מיוחדת, מועדון חוף ושני ברים. בראש הצוק במה לחתונות על רקע גווני השקיעה של באלי, ומתקנים נוספים כוללים חללי אירועים, מרכז כושר, ספא נרחב ומועדון ילדים. הנכס אמור להיפתח כאתר הנופש הראשון ממותג LXR בדרום מזרח אסיה בשנת 2023. אתר הנופש יישען על ערכי הליבה של המותג LXR, המתמקדים במתן חוויות ייחודיות וסוחפות המוגדרות על ידי התרבויות והמסורות המקומיות של כל יעד, מפולקלור מקומי, אומנות מורשת וטכניקות ריפוי עתיקות, לחוויות אותנטיות ואומנויות קולינריות באלינזיות מסורתיות.

צילום: Hilton. LXR Hotels & Resortsצילום: Hilton. LXR Hotels & Resorts

דוחא, קטאר: Waldorf Astoria Doha West Bay- וולדורף אסטוריה

תאריך פתיחה צפוי: נובמבר 2023

עם מיקום מרכזי, עיצוב נצחי, אפשרויות קולינריות מפתות, ספא בן ארבע קומות ומתקני אירועים מתוחכמים - הנכס אמור להיות יעד יוקרתי בו האורחים יוכלו ליצור זיכרונות בלתי נשכחים. ממוקם באופן אידיאלי בווסט ביי, המלון מביא יוקרה ללב האזור הדיפלומטי של דוחא. הנכס בן 44 הקומות כולל 283 חדרים וסוויטות, וכן 50 דירות יוקרה - כולן מתהדרות בסגנון ארט דקו מובהק. המלון היוקרתי מציע מגוון אפשרויות קולינריות מפתות - כולל MURU שבראשה עומד השף בעל כוכב המישלן מאורו קולגרקו, ומסעדה של השף הסלבריטאי ג'פרי זקריאן.

מקום המפלט למנוחה הוא הספא של המלון המשתרע מהקומה ה-39 עד הקומה ה-43, ומציע טיפולים הוליסטיים, שירותי סלון ומתקני כושר - כולם עם נוף יפהפה של קו הרקיע של קטאר. המלון כולל גם שני אולמות נשפים ושלושה חדרי ישיבות המתאימים לכל סוג של אירוע.

Waldorf Astoria Doha West Bay. צילום: הילטוןWaldorf Astoria Doha West Bay. צילום: הילטון

קהיר: Hilton Cairo Nile Maadi

תאריך פתיחה צפוי: נובמבר 2023

Hilton Cairo Nile Maadi הוא מלון חדש המציע 255 חדרים וסוויטות מרווחים בעיצוב מודרני. ממוקם על קורניש הנילוס ברובע היוקרתי של מאדי, אורחים השוהים בסוויטות המסוגננות של המלון ייהנו מנופים פנורמיים של הנילוס, ונוף של הפירמידות ביום בהיר. המלון יכיל את ספא Eforea הנודע של הילטון, מרכז כושר עם נוף לנילוס, בריכה חיצונית, ומגוון אפשרויות לסעודה כולל מסעדות מקורות ובר על הגג עם נוף לנילוס. המלון יכלול גם טרקלין אקזקיוטיב, מתאים לפנאי ולעסקים, כמו גם חללי פגישות ואירועים חדישים.

Hilton Cairo Nile Maadi. צילום: הילטוןHilton Cairo Nile Maadi. צילום: הילטון

וויטנאם: La Festa Phu Quoc, Curio Collection

תאריך פתיחה צפוי: נובמבר 2023

טעימה מחוף אמלפי בווייטנאם, La Festa Phu Quoc, Curio Collection by Hilton במרחק צעדים ספורים מחוף הים. חדרי אירוח מוגבהים בשילוב עם עיצוב בהיר, אוכל ומשקאות לצד הבריכה הופכים את המלון לבריחה האידיאלית. אתר הנופש מציע ארבע אפשרויות הסעדה, החל מסעודה בישיבה ועד למזנון נרחב. ל-La Festa Phu Quoc יהיה גם מרכז כושר מודרני לאורחים המחפשים חווית בריאות הוליסטית.

La Festa Phu Quoc, Curio Collection. צילום:הילטוןLa Festa Phu Quoc, Curio Collection. צילום:הילטון

ניירובי: Kwetu Nairobi, Curio Collection 

תאריך פתיחה צפוי: נובמבר 2023

שוכן בקצה יער קארורה, ובקרבה לרובע העסקים של ניירובי, קוטו ניירובי, Curio Collection by Hilton יקבע את הסטנדרט לאירוח יוקרתי בניירובי, קניה. בסווהילית, "קווטו" פירושו "הבית שלנו", הוא יכלול 102 חדרים ללא דופי בחמישה בלוקים מחוברים המשקיפים על הנוף השליו - כל בלוק יגיע עם משרת פרטי משלו כדי לספק את צרכי האורחים. עוד יציע אפשרויות סעודה מעולות כמו מסעדה מיוחדת עם תפריט קונספט עונתי ובר על הגג עם נופים מדהימים - מלון זה מציע לאורחים חוויה אפריקאית עכשווית.

Kwetu Nairobi, Curio Collection . צילום: הילטוןKwetu Nairobi, Curio Collection . צילום: הילטון

דובאי: Embassy Suites by Hilton Dubai Business Bay

תאריך פתיחה צפוי: דצמבר 2023

Embassy Suites by Hilton Dubai Business Bay יהיה הראשון של המותג באיחוד האמירויות ואמור להיפתח באזור ההומה של הביזנס ביי, ליד מרכז העיר דובאי. הנכס בעל 104 החדרים יציע לנוסעי פנאי ועסקים כאחד חוויה נגישה ויוקרתית עם שירות ברמה עולמית. המלון יכלול סוויטות ודירות סטודיו עם חדר שינה אחד עם נוף ציורי של בורג' ח'ליפה וקו הרקיע של דובאי, כמו גם מרכז כושר מאובזר עם חלל אימון חיצוני, בריכת שחייה, אולם נשפים גדול וחללי אירועים גמישים.

Embassy Suites by Hilton Dubai Business Bay צילום:הילטוןEmbassy Suites by Hilton Dubai Business Bay צילום:הילטון

לונדון: Hampton by Hilton London Old Street

תאריך פתיחה צפוי: דצמבר 2023

ממוקם בלב אחד ממרכזי המסחר האקלקטיים והתוססים ביותר של לונדון, המלון החדש יהיה במרחק של חמש דקות הליכה בלבד מתחנת Old Street. חלק מהמותג הפופולרי והצומח המפטון ביי הילטון, הנכס יהיה במרחק הליכה קצרה מהמגוון העצום של מסעדות וברים ברחוב שורדיץ' היי סטריט וממשרדי התאגידים ההומים של רחוב ליברפול. המלון בן 107 החדרים יהיה במיקום מצוין למגוון הלקוחות המגיעים לאזור הן לעבודה והן לפנאי.

המלון יציע מטבח איטלקי במסעדה ותפריט חטיפים 24/7 בבר הלובי. האורחים יוכלו לבחור לעבוד בכל אחד מהאזורים הציבוריים של המלון, עם אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. במלון חדר ישיבות, חדר כושר חדיש וארוחת בוקר חמה חינם. הוא נבנה כאשר בראש סדר העדיפויות עמדה המחשבה על קיימות סביבתית.

Hampton by Hilton London Old Street. צילום:הילטוןHampton by Hilton London Old Street. צילום:הילטון

אורלנדו: Conrad Orlando​

תאריך פתיחה צפוי: דצמבר 2023

קונרד אורלנדו יפתח לראשונה עם 433 חדרים, כולל 51 סוויטות מעוצבות ללא דופי ו-10 סוויטות משפחתיות מרווחות המציעות חדרי אירוח גדולים המספקים את כל הנוחות. מאפיינים נוספים כוללים 40,000 רגל מרובע של חלל ישיבות מקורה, ספא Conrad שליו עם גן פרטי, ואפשרויות רבות לסעודה, כולל חוויית גג ייחודית. כחלק מאתר הנופש Evermore Orlando, הגובל ב-Walt Disney World® Resort, האורחים ייהנו מחוף טרופי בשטח של 20 דונם ומלגונה גבישית בשטח של 8 דונם, פעילויות מימיות ושני מגרשי גולף 18 גומות מעוצבים של ג'ק ניקלאוס.

Conrad Orlando​. צילום: הילטוןConrad Orlando​. צילום: הילטון

סייגון: Hilton Saigon

תאריך פתיחה צפוי: דצמבר 2023

בלב רובע העסקים המרכזי ובקרבה לאטרקציות פופולריות כגון בזיליקת נוטרדאם סייגון, בית האופרה של סייגון וארמון האיחוד מחדש. הילטון סייגון, המותאם הן לנוסעי פנאי והן לנוסעי עסקים, יכלול 240 חדרים מפוארים, ספא, בריכת שחייה וחללי ישיבות עם קיבולת עד 1,200 איש. האורחים יוכלו ליהנות מהבר שעל גג המלון. בעוד שחובבי קולינריה ייהנו מחוויה מענגת במסעדה הסינית המודרנית עם נוף מדהים של הנהר והעיר.

Hilton Saigon. צילום:הילטוןHilton Saigon. צילום:הילטון

צפון קרולניה, ארה״ב: Embassy Suites by Hilton Asheville Downtown

תאריך פתיחה צפוי: דצמבר 2023

ממוקם בדאונטאון אשוויל, צפון קרוליינה, עם החנויות, המסעדות ומקומות הבילוי הרבים שלה, Embassy Suites by Hilton Asheville Downtown כולל 188 סוויטות ויותר מ-6,000 רגל מרובע של חלל ישיבות. אחוזת בילטמור נמצאת במרחק של 10 דקות נסיעה משם, שם תוכלו לסייר בשטח או לבקר ביקב. הרי בלו רידג' נמצאים במרחק של שעה משם ומתאימים לטיולי הליכה ורכיבה על אופניים. האורחים יוכלו ליהנות מנוף של ההרים מהבר ומהמסעדה שעל הגג, כמו גם מארוחת הבוקר של המותג המוצעת על פי הזמנה ומקבלת הפנים בערב.

Embassy Suites by Hilton Asheville Downtown. צילום:הילטוןEmbassy Suites by Hilton Asheville Downtown. צילום:הילטון

שיפוצים נרחבים:

קי ווסט, פלורידה, ארה״ב: Casa Marina Key West, Curio Collection by Hilton

פתיחה מחדש צפויה: אוקטובר 2023

בעיר העתיקה של קי ווסט, קאזה מרינה עבר שיפוץ נרחב כדי להפוך את אתר הנופש ההיסטורי משמעותית אך לשמור על אופיו. האתר מתוכנן להיפתח מחדש בשלבים החל בסתיו הקרוב, החדרים שופצו ושודרגו, המסעדות, השטחים החיצוניים, חללי האירועים והלובי. חללי הפנים של המלון יקבלו עיצוב חדש ואילו המראה החיצוני בסגנון ספרדי עם מרפסות רחבות ידיים יישאר על כנו להנאת האורחים.

Casa Marina Key West, Curio Collection by Hilton. צילום:הילטוןCasa Marina Key West, Curio Collection by Hilton. צילום:הילטון

לוס אנג׳לס: Embassy Suites by Hilton Los Angeles International Airport South

פתיחה מחדש צפויה: אוקטובר 2023

Embassy Suites by Hilton Los Angeles International Airport South ישלים שיפוץ מקיף ברבעון הרביעי, ויציג חדרי אירוח מחודשים ויעד חדש ומרגש לסעודה, Barcotta Coastal Tavern. סוויטות שני החדרים ששופצו לאחרונה, עוצבו מחדש בקפידה, וכוללות חומרים טבעיים והדגשים נועזים היוצרים מרחב חם ומזמין, בו האורחים יכולים לנוח לאחר יום ארוך של עבודה או משחק. האטריום מואר השמש, המשתרע על פני כל המלון ומעוטר בצמחייה עבותה, מציע לאורחים מרחב שליו למנוחה, ארוחת בוקר וקבלות פנים בערב. 

Embassy Suites by Hilton Los Angeles International Airport. צילום:הילטוןEmbassy Suites by Hilton Los Angeles International Airport. צילום:הילטון

מארוציוס: Hilton Mauritius Resort & Spa

פתיחה מחדש צפויה: נובמבר 2023

Hilton Mauritius Resort & Spa יפתח מחדש את הנכס ששופץ לאחרונה בנובמבר 2023, לאחר השלמת שיפוצים רחבים מאז 2014. ממוקם על החוף המערבי של האי הטרופי בוולמר הידוע גם כחוף השקיעה, Hilton Mauritius Resort & Spa הוא מלון מסוגנן. אתר נופש גובל בחוף חולי לבן נפלא של 400 קילומטרים המשקיף על האוקיינוס ההודי עם מי הטורקיז הצלולים של הלגונה היפה. הסביבה האקזוטית של הילטון מאוריציוס ריזורט אנד ספא נשענת על מגוון של צורות וצבעים הדומים לסגנון מזרחי עכשווי המשולב בנוף. פרויקט השיפוץ המתמשך יעניק לאתר הנופש סביבה מעודנת וגם שפע של יצירות אמנות דקורטיביות התורמות ליצירת אווירה חמימה ומעודנת.

Hilton Mauritius Resort & Spa. צילום:הילטוןHilton Mauritius Resort & Spa. צילום:הילטון

ווסט פאלם ביץ', פלורידה, ארה״ב: Hilton West Palm Beach​

תאריך סיום שיפוץ צפוי: נובמבר 2023

הילטון ווסט פאלם ביץ' ישלים שיפוץ רחב של 25 מיליון דולר ברבעון הרביעי, ויציג חדרי אירוח רעננים, חללים ציבוריים מסוגננים וחוויות אוכל מעוצבות מחדש. 400 החדרים שחודשו, כוללים 43 סוויטות, שיציגו נגיעות מסוגננות, עיצובים אומנותיים וחלונות מהרצפה עד התקרה שמזרימים אור טבעי כדי להציע נוף תוסס של העיר לצד הבריכה. בחללים המשותפים, הלובי המחודש יכלול את פלמה, בר לובי חדש, בעוד ששטח הבריכה כולל שישה ביתנים פרטיים שנבנו לאחרונה עם טלוויזיות, מקרר קטן מצויד ועוד. כחלק מהשיפוץ, La Playa בשטח הבריכה ייצור סביבת מפלט טרופית רגועה, ויגיש קוקטיילים ומנות קלות.

Hilton West Palm Beach.צילום:הילטוןHilton West Palm Beach.צילום:הילטון

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: