אא

שביתות תחבורה ציבורית בלונדון וברחבי בריטניה בשבוע הקרוב

עובדי הרכבת התחתית בלונדון ישבתו בימים רביעי ושישי ועובדי שירותי הרכבת הלאומית ישבתו ביום רביעי ובמשך כל השבוע לא יעבדו שעות נוספות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

יומיים של שביתת רכבת תחתית מאורגנת על ידי האיגוד הלאומי של עובדי הרכבות, הימאות והתחבורה (RMT) יתקיימו בלונדון בשבוע הקרוב.

גם נהגי שירותי הרכבת הלאומית של 16 מפעילי הרכבות שבתו היום וצפויים לשבות ביום רביעי הקרוב, בסכסוך המתמשך שלהם עם חברות הרכבת על שכר.

עובדי הרכבת התחתית של לונדון ישבתו ביום רביעי 4 באוקטובר וביום שישי 6 באוקטובר. צפויים להיות גם שיבושים בבוקר שלאחר פעולת השביתה. איגוד ה-RMT אומר כי השביתות נובעות מ"אובדן מקומות עבודה וחששות בנושאי בטיחות".

ההשבתה כוללת יותר מ-3,500 עובדי תחנה של ה-Tube, והאיגוד מציין: "אם השביתות יימשכו, יהיו הפרעות חמורות בכל רשת ה-Tube. כל השירותים, כולל אוטובוסים, יהיו הרבה יותר עמוסים מהרגיל".

חברי איגוד העובדים ב-16 חברות רכבת, ששבתו היום, ייצאו שוב לשביתה ביום רביעי 4 באוקטובר. כמו כן איגוד העובדים מכריז על איסור עבודה בשעות נוספות מיום שני ה-2 באוקטובר ועד יום שישי ה-6 באוקטובר.

האיגוד מציין כי השביתה "תאלץ את חברות מפעילי הרכבות לבטל את כל השירותים והאיסור על שעות נוספות ישבש באופן חמור את הרשת".

שר התחבורה, מארק הארפר, הביע מורת רוח משביתות הרכבת הנמשכות והציג את ההצעה הממשלתית לעובדים: "הצעת השכר שעומדת על הפרק, אם היא תתקבל, תוביל למשכורת של 65,000 פאונד בשנה עבור שבוע עבודה של 4 ימים ו-35 שעות. אני חושב שזה די הגיוני", והפציר באיגוד להעביר את ההצעה לעובדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לונדוןבריטניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: