אא

דובאי בסטייל: שבוע האופנה מגיע לעיר הלוהטת

האירוע אשר צפוי להתקיים במהלך חודש אוקטובר, יכלול תצוגות שונות של קולקציות אביב-קיץ 2024. זוהי הפעם השנייה בה דובאי מארחת את שבוע האופנה, כאשר באירוע השנה ישתתפו יותר מ-25 מעצבים שונים המייצגים למעלה מ-12 מדינות שונות

צילום: משרד התיירות של דובאי צילום: משרד התיירות של דובאי

בשורה לחובבי האופנה: שבוע האופנה חוזר לדובאי (DFW). 

האירוע צפוי לצאת לדרך ב-9 באוקטובר ויימשך עד ה-15 באוקטובר. האירוע יכלול תצוגות של קולקציות אביב-קיץ 2024, תצוגות אופנה שונות, אירועים בלעדיים, השקות קפסולות, מותגים יוקרתיים ועוד.

שבוע האופנה ישמש כפלטפורמה בינלאומית למעצבים להציג את המותגים שלהם, להיפגש ולעשות עסקים עם קונים ומפיצים בינלאומיים. בנוסף, האירוע ישמש גם שער לכישרונות ומותגים בינלאומיים להמשיך ולהרחיב את טביעת הרגל הגלובלית שלהם דרך השוק האזורי. כמו כן, המהדורה הקרובה צפויה להתמקד בנושא הקיימות, זאת בהמשך לשנת הקיימות של איחוד האמירויות הערביות ול-COP28 הקרובה בדובאי.


חדיג'ה אל בסטאקי, סגנית נשיא בכירה של מחוז העיצוב של דובאי, התייחסה לאירוע: "מצפן האופנה העולמי פונה מזרחה לדובאי. העיר תמיד הייתה מקלט לכישרון יצירתי בצד הזה של העולם. כעת היא שואבת מבחר מגוון וחדשני להפליא של כישרונות המעצבים את עתידה של תעשיית האופנה. המהדורה האחרונה של שבוע האופנה של דובאי תהיה אירוע משמעותי באמת בלוח השנתי של עולם האופנה ותוכיח שהרחבת פלטפורמות ליצירתיים יכולה להביא כישרון בלתי צפוי ויוצא דופן לקדמת הבמה״.

צילום: משרד התיירות של דובאיצילום: משרד התיירות של דובאי

באירוע ישתתפו יותר מ-25 מעצבים, המייצגים למעלה מ-12 מדינות שונות. בין המעצבים השונים, ישתתף גם מעצב בעל שם עולמי שבסיסו בניו יורק ושמו טרם נחשף. שמות נוספים על המסלול של דובאי כוללים את המעצבים מייקל סינקו, Pipatchara ו-The Giving Movement, שיחזרו לאירוע האופנה העולמי, לצד שמות חדשים: Viva Vox, Anaya, Yaspis ו-Rizman Ruzaini. בנוסף, לוח האירועים של שבוע האופנה יכיל גם את IGDS World Department Store Summit - האירוע הגדול בעולם למנהיגי חנויות הכלבו ושותפיהם העסקיים (יתקיים ב-11-12 באוקטובר).

בין השותפים העסקיים אשר איפשרו את עצם קיומו של האירוע בדובאי ניתן למצוא את חברת התעופה אייר פראנס (שותפת התעופה הרשמית), מטה (שותפת התקשורת הרשמית), מיקרוסופט (שותפת הטכנולוגיה הרשמית) וחברות נוספות.

למידע נוסף על שבוע האופנה של דובאי:
www.dubaifashionweek.ae
https://www.instagram.com/dubaifashionweek

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: