אא

בשיא חול המועד: סערה במדינה המתוירת

המוני ישראלים מבלים את החג בקפריסין - שמפרסמת אזהרה "צהובה" חמורה לימים הקרובים, הכוללת מזג אוויר סוער, גשמים חזקים וברד. בסוף השבוע - יתבהר. התחזית המלאה לנופשים

פספורטניוז פספורטניוז

השירות המטאורולוגי של ממשלת קפריסין מזהיר מפני סערה המתקרבת אל האי המתויר - ותתפוס את הישראלים הרבים המבלים במקום בחול המועד סוכות. מדובר בספיחים של הסערה "אליאס" שפקדה לפני מספר ימים גם את יוון.

על פי ה"אזהרה הצהובה" החמורה המתפרסמת הבוקר (שני) בין השעות 11:00 ל-16:00 צפויות סערות רעמים וברקים ברחבי האי וגשמים שצפויים לרדת בין 35 ל-55 מ"מ בשעה באזורים שונים. האזהרה מתייחסת גם לאפשרות של ברד שייערם על הדרכים.

פאפוס. שבוע סוער, סופ''ש מתבהר (צילוםף Shutterstock)פאפוס. שבוע סוער, סופ''ש מתבהר (צילוםף Shutterstock)

כבר הבוקר גשמים מקומיים ירדו בחלקים נרחבים בחופים הצפוניים והמערביים קפריסין כחלק ממערכת הגשם הפוקדת את האי.

עם זאת, הטמפרטורות החזויות נותרות גבוהות יחסית בקפריסין עם 28 מעלות הצפויות לאורך החוף ו-30 באזורים הפנימיים. בשעות הלילה הטמפרטורות יירדו עד לרמה של 19-20 מעלות. הים גבה גלי ולא מתאים לרחצה.

בסוף השבוע: התבהרות

גם בימים הקרובים יימשכו הגשמים באזורים רבים בקפריסין לרבות באזור פאפוס המתויר, שם גם שלישי ורביעי השבוע צפויים להיות ימים גשומים ואפילו סוערים, אך בהפוגות גדולות יותר. התבהרות מזג האוויר צפויה לקראת סוף השבוע, וגם אז יישארו הטמפרטורות גבוהות יחסית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןמזג אוויר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: