אא

Qatar Airways חושפת את יריד 2023 Expo בדוחא על מטוס איירבוס A330-300

היריד, שנפתח היום, ה-2 באוקטובר, ויימשך עד ה-28 במרץ 2024, בדוחא, בירת קטאר, צפוי לארח כ-3 מיליון מבקרים מרחבי העולם, ויתמקד בנושא: "מדבר ירוק, סביבה טובה יותר"

צילום: קטאר איירווייס צילום: קטאר איירווייס

יריד Expo 2023 Doha, שנפתח היום, 2 באוקטובר, ויימשך עד יום ה׳, 28 במרץ 2024, בפארק אל בידה בדוחא, והוא צפוי לארח כ-3 מיליון מבקרים בינלאומיים. האירוע, שיימשך 6 חודשים, יכלול מגוון רחב של חוויות כולל: גנים יפים, פורומים שונים, מיצגי אמנות, קולינריה בינלאומית, ודגש מיוחד על גישות חדשניות לסביבה ירוקה ולמאבק במדבר.

Qatar Airways הציגה את העיצוב החדש של Expo 2023 Doha בצי המטוסים שלה כשותפה האסטרטגית הרשמית של האירוע הבינלאומי החשוב. החשיפה מייצגת את ההכנות של קטאר איירווייס ונמל התעופה הבינלאומי חמאד (HIA) לארח את המפגש עולמי המתמקד במודעות סביבתית לעבר עתיד בר קיימא.

המטוס, מטוס איירבוס A330-300 המעוטר בעיצוב תערוכת אקספו, נחשף על ידי מנכ"ל קבוצת קטאר איירווייס, אכבר אל באקר, בנמל התעופה הבינלאומי של חמאד, ונכבדים מהנהלת היריד ומערכת התעופה בקטאר.

כהוקרה לתרומתה המשמעותית של Qatar Airways הנהלת היריד תציג את 'גן קטאר איירווייס', ביתן מרשים הממחיש את הנושא של האקספו: "מדבר ירוק, סביבה טובה יותר".

קטאר איירווייס תציע גם חווית טיסה מועשרת החל מה-11 באוקטובר 2023, הכוללת משקאות ותפריט א-לה-קארט אקסקלוסיבי שמקורם בקטאר, יחד עם בידור בטיסה בנושא אקספו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דוחאקטאר איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: