אא

בקרוב נטוס איתה? עיצוב ומיתוג מחדש לחברת התעופה הלאומית של סעודיה

רגע לפני הנורמליזציה: חברת התעופה הלאומית של סעודיה, בעלת צי מודרני של 140 מטוסים הטסים למעל 100 יעדים, הכריזה על מיתוג ועיצוב מחדש ועל תכנית דיגיטלית אסטרטגית רחבה שמטרתה לתמוך בחזון הממלכה להבאת כ-330 מיליון תיירים עד 2030

סעודיה. צילום: shutterstock סעודיה. צילום: shutterstock

"סעודיה", חברת התעופה הלאומית של ערב הסעודית, הכריזה על מיתוג ועיצוב מחדש.

באירוע שקיימה בבירה ג'דה, בנוכחות המלך מוחמד בן סלמאן, בכירים מענף התעופה ונוספים, הודיעה חברת התעופה על השקת תכנית אסטרטגית דיגיטלית רחבה חדשה שמטרתה לחזק ולתמוך בחזון של הממלכה הסעודית להבאת 330 מיליון תיירים עד שנת 2030 או כפי שמכנים זאת בסעודיה, "הבאת העולם לסעודיה".

בעיצוב החדש שולט הגוון הירוק והוא כולל גם מדים חדשים לצוותי האוויר והקרקע של החברה. "המותג החדש מסמן את תחילתו של עידן חדש עבור סעודיה, תוך הצגת מושגים חדשניים במונחים של שירות לקוחות עם התמקדות בהיבטים דיגיטליים ושיפור חווית הלקוח", מסרה החברה בהודעה לתקשורות. 

כך נראה העיצוב הישן. צילום: shutterstockכך נראה העיצוב הישן. צילום: shutterstock

עוד ציינה בהודעתה כי "השינוי הזה מחזק את הזהות הלאומית של סעודיה כשהיא מדמיינת מחדש את כל המוצרים והשירותים כדי להפעיל את כל חמשת החושים. האורחים יכולים לצפות לחוויה סעודית אותנטית במהלך ביקורם במדינה, תוך הצגת המיטב של ערב הסעודית והתרבות העשירה שלה".

איברהים אל-עומר, מנכ"ל חברת התעופה סעודיה: "אנו חווים עידן חדש ותקופה מרגשת מאוד עבור סעודיה. חברת התעופה שלנו התפתחה ממטוס דאגלס DC-3 בשנת 1945, לצי מודרני של 140 מטוסים הטסים למעל 100 יעדים, והפכה לאחת מחברות התעופה הגדולות באזור. השם והלוגו של סעודיה הם חלק בלתי נפרד מההיסטוריה והפיתוח של הממלכה ואנשינו חולקים קשר רגשי מיוחד עם המותג. שילבנו את המורשת העשירה הזו בזהות החדשה שלנו, והוספנו אלמנטים המשקפים את הגישה בעלת החזון שלנו, המוכנים לרתק את העולם".

עוד אמר, "סעודיה לא רק יוצאת עם עיצוב ומיתוג מחדש אלא גם מסייעת ביעילות ובמהירות לקדם את חזון 2030 של ערב הסעודית, תוך שיתוף פעולה עם כל בעלי העניין בתעשייה כדי להשיג את יעדי אסטרטגיית התעופה הלאומית. האסטרטגיה שואפת להפוך את ערב הסעודית למובילה בתעשייה העולמית, על ידי שיפור חווית הלקוח, שיפור הבטיחות ועבודה לקראת עתיד בר קיימא יותר, בהתאם ליעדי ההתרחבות של סעודיה להביא כ-330 מיליון מבקרים לממלכה עד 2030".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סעודיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: