אא

מהפך בתעופה העולמית: נוכח הביקוש והפופולריות בואינג מגבירה את ייצור מטוסי 737 MAX

אחרי שתי התאונות הקטלניות, קרקוע במשך כמעט 3 שנים, והספקות של בואינג לגבי המשך ייצור המטוס, מטוסי ה-MAX בגרסאות השונות הפכו זה מכבר ללהיט בינלאומי בענף התעופה

בואינג 737 MAX. צילום: בואינג בואינג 737 MAX. צילום: בואינג

בואינג מתכננת להגיע לייצור שיא של מטוסי ה-737 MAX עד לקצב של מסירת 57 מטוסים לחודש עד חודש יולי 2025.

היצרנית האמריקאית שואפת להחזיר לעצמה נתח שוק, שאבד עקב התאונות הקטלניות, וגם להתחרות באיירבוס, המתכננת עפ"י הודעותיה להגיע לקצב של 75 מסירות של משפחת מטוסי A320 שלה עד 2026.

בשנת 2019, כאשר גורל 737 MAX לא היה ברור בעקבות 346 בני אדם, שאיבדו את חייהם בשתי התאונות הטרגיות, ובהמשך המטוס קורקע במשך כמעט 3 שנים, ובבואינג אף שקלו להפסיק את ייצורו, רבים היו יכולים אף לצפות למצב הנוכחי של ייצור הולך וגובר של מטוסי ה-MAX נוכח הדרישה הבינלאומית.

כיום הגרסה העדכנית ביותר של המטוס הדו מנועי הנמכר ביותר של בואינג, חווה ייצור שיא. על פי הדיווחים הפנימיים בחברה, יצרנית הענק מתמקדת בקצב ייצור של 57 מטוסים בחודש עד יולי 2025, עדות לביקוש מוגבר למטוס.

על רקע הביקוש המתרחב במהירות למטוסים, ייצור עוד ועוד מטוסים הפך למטרה העיקרית של בואינג. על רקע הזמנה של כמעט 200 מטוסי MAX ע"י אייר אינדיה, בבואינג אף שואפים לקצב מסירה של 60 מטוסים לחודש עד 2026.

יש לציין כי היריבה של בואינג, איירבוס, הגבירה זה מכבר את הייצור של המטוסים צרי הגוף שלה, כולל איירבוס A220 ו-A320. היצרנית האירופית דבקה ביעד להשיג קצב אספקה של 75 מטוסים ממשפחת מטוסי A320 הפופולרית שלה לחודש עד 2026.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינגאיירבוסMAX 737

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: