אא

הסוף לקונקשן? בקרוב טיסות ישירות מנתב"ג לקנקון ולמקסיקו סיטי

כך הודיעה שרת התחבורה, מירי רגב, בעקבות ביקור שערכה במקסיקו. רגב: "הטיסות הישירות מישראל למקסיקו יחסכו לנוסעים שעות רבות וכסף רב. עד היום הטיסות התאפשרו רק עם עצירת ביניים באירופה, ארה"ב או קנדה. בקרוב מאוד הטיסות הישירות יצאו לדרך"

קנקון. צילום: shutterstock קנקון. צילום: shutterstock

בקרוב תופעלנה טיסות ישירות מנתב"ג לקנקון ולמקסיקו סיטי. כך סיכמה שרת התחבורה, מירי רגב, עם שר התחבורה המקסיקני, חורחה נוניו לארה ועם סגן שר התחבורה המקסיקני, רוחליו חימנס פונס, האחראי על התעופה במקסיקו.

לדברי השרה רגב שביקרה במקסיקו, "הטיסות הישירות מישראל למקסיקו יחסכו לנוסעים שעות רבות וכסף רב. עד היום הטיסות התאפשרו בין המדינות רק עם עצירת ביניים באירופה, ארה"ב או קנדה, בקרוב מאוד הטיסות הישירות יצאו לדרך ויקצרו שעות רבות לטסים". עוד אמרה, "הטיסות הללו יהוו תרומה נוספת לכלכלה הישראלית, לחיבור ישראל לעולם ולהוזלה של עלויות הטיסה. במהלך הביקור נפגשתי עם הקהילות היהודיות וחגגתי איתן בצוותא את ערב סוכות, והידקתי את הקשר שיש לנו עם הקהילות היהודיות בתפוצות, פגשתי במקסיקו קהילה יהודית חזקה, מאמינה וציונית אשר עומדת מאחרי מדינת ישראל".

במהלך הביקור ביקרה השרה בשני שדות התעופה; השדה הבין-לאומי החדש במקסיקו סיטי, "פליפה אנחלס" (AIFA), ושדה התעופה הבינלאומי בקאנקון, השרה ביקרה עם שר התחבורה של מקסיקו סיטי, אנדרס לאג'ו, בתחנת מטרובאס במקסיקו סיטי, כלי תחבורה בו נוסעים כ-2 מיליון נוסעים ביום.

השרים דנו בפגישותיהם באתגרים התחבורתיים המשותפים כגון טיפול בגודש, תחבורה חכמה, טיפול בתאונות הדרכים וכמו כן סיכמו על הקמת צוותי עבודה משותפים בכדי לקדם את שיתופי הפעולה בנושאים האלה.

שר התחבורה המקסיקני וסגנו קיבלו הזמנה רשמית מרגב לקחת חלק בכנס התחבורה הבין-לאומי, בסימן בינה מלאכותית, שיערך בישראל בחודש נובמבר הקרוב. 

כמו כן, במהלך הביקור נפגשה השרה עם נשיא הקהילה היהודית הר סיני, ביקרה בשניים מבתי הכנסת המרכזיים של הקהילות היהודיות במקסיקו ובערב סוכות התפללה בבית הכנסת עם הקהילה היהודית ויחד ערכו קידוש בסוכה. כמו כן, נפגשה השרה עם שתי המועמדות לנשיאות מקסיקו, הגברת קלאודיה שיינבאום פארדו והגברת סוצ'יל גאלבס, בפגישות ביניהן שוחחו על היחסים בין מקסיקו לישראל ושיתופי פעולה עתידיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מירי רגב שרת התחבורהמקסיקוקנקון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: