אא

״גולאסו״: ריאל מדריד ומשרד התיירות של דובאי חתמו על שותפות לקידום דובאי כיעד העשור

מנהל היחסים המוסדיים בריאל מדריד: "גאים בשותפות החדשה עם Visit Dubai כשותף היעד הרשמי הראשון של המועדון. דובאי הינו יעד השואף למצוינות בכל היצע הרב שלה, ומדובר בערך משותף למועדון"

משרד התיירות של דובאי ומועדון הכדורגל ריאל מדריד מכריזות על שותפות גלובלית התומכת בתוכניות הצמיחה של היעד לעשור הקרוב.

מדובר בשותפות רב-שנתית שמתחילה החודש וכוללת את קבוצות הכדורגל הראשונות של ריאל מדריד, גברים ונשים. השותפות תציע לאוהדים בסנטיאגו ברנבאו חוויות ושירותים מדובאי. 

שיתוף הפעולה של דובאי עם ריאל מדרידשיתוף הפעולה של דובאי עם ריאל מדריד

עיסאם קאזים, מנכ"ל משרד התיירות של דובאי, ופלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד הסכימו וחתמו על השותפות במהלך טקס רשמי ב-Sala de Juntas האגדי במדריד, בנוכחות של חוסה אנחל סאנצ'ס, מנכ"ל המועדון ואמיליו בוטרגניו, מנהל היחסים המוסדיים הנחשב לשחקן עבר מצטיין ואגדת כדורגל של ריאל מדריד.

אמיליו בוטרגניו' מנהל היחסים המוסדיים בריאל מדריד: "אנו גאים בשותפות החדשה הזו עם Visit Dubai כשותף היעד הרשמי הראשון של המועדון. דובאי הינו יעד השואף למצוינות בכל היצע הרב שלה, ומדובר בערך משותף למועדון. אנו שמחים להביא את יעד התיירות המרגש הזה למיליוני 'מדרידיסטים' שלנו ברחבי העולם".

עיסאם קאזים, מנכ"ל משרד התיירות של דובאי: "אנו נרגשים להתחיל את המסע שלנו עם ריאל מדריד כשותפה גלובלית. שיתוף הפעולה החשוב הזה בין דובאי למועדון הגדול בעולם בנוי על חזון וערכים משותפים, שבהם כל הישג משמש כמוטיבציה לשיאים חדשים. במטרה לבסס את מעמדה של דובאי בין שלוש הערים העולמיות המובילות, ברית אסטרטגית זו תרתום את החוזקות של היעד המוביל והצוות המהולל ביותר בעולם וזאת כדי להדגיש  גלובלית שדובאי היא העיר הטובה ביותר לחיות, לעבוד ולבקר בה".

שיתוף פעולה בין ריאל מדריד לדובאישיתוף פעולה בין ריאל מדריד לדובאי

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיריאל מדריד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: