אא

Aegean Airlines מוסיפה 18 קווים חדשים בלוח טיסות החורף

חברת התעופה היוונית משיקה קווים חדשים מאתונה ומסלוניקי ליעדים מבוקשים, וביניהם דובאי, מרחיבה את מערך הטיסות ליעדי השמש בעונת החורף ומאריכה קווי קיץ עונתיים לקווים שנתיים קבועים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Aegean Airlines מרחיבה את לוח הטיסות שלה בעונת החורף הקרובה עם 18 קווים חדשים ל-14 מדינות, תוך התמקדות ביעדים חמים והרחבת הפעילות במזרח התיכון, בצפון אפריקה ובבלקן.

כמו כן, Aegean פועלת לצמצם את היעדים העונתיים על ידי הארכת חלק מקווי הקיץ לפעילות כל השנה. הרוב המכריע של הקווים החדשים של החברה יוצאים מנמל הבית בשדה התעופה הבינלאומי של אתונה (ATH).

בעקבות ההשקה המוצלחת של מרקש בשנה שעברה, חברת התעופה מתמקדת ביעדי שמש ומציגה שני קווים חדשים למצרים: לוקסור על נהר הנילוס ואתר הנופש שארם א-שייח' בחצי האי סיני.

מצד שני, אג'יאן מרחיבה פעילות גם ליעדי החורף ומשיקה קו חדש למרכז הסקי של אינסברוק באוסטריה. כמו כן תשיק אג'יאן קווים חדשים אל: באקו בירת אזרבייג'ן, ברטיסלבה בירת סלובקיה וקישינב בירת מולדובה.

סגנית המנהל המסחרי הראשי של החברה, Pepi Stamatis , ציינה: "בהתבסס על המומנטום של הצמיחה המוצלחת שלנו ב-18 החודשים האחרונים, אנו ממשיכים להציע לנוסעינו אפשרויות וחוויות נסיעה חדשות, תוך השקעה בהרחבת הרשת שלנו ליעדים חדשים בעונת החורף. במקביל, אנו ממשיכים להשקיע בפוטנציאל של שדות התעופה של אתונה וסלוניקי, בעוד אנו מפתחים בהדרגה תוכניות מיוחדות ושותפויות".

"יתרה מכך", הוסיפה פפי סטמאטיס, "אנו מכריזים על הטיסה הישירה החדשה לדובאי וממנה, כמו גם על הטיסה היומית השנייה לנמל התעופה של פרנקפורט, על מנת לחזק עוד יותר את הרשת שלנו עם מוקדי תעופה בינלאומיים".

הטיסה לדובאי באיחוד האמירויות הערביות משמעותית עבור חברת התעופה שכן דובאי היא ביתה של אמירייטס. שתי חברות התעופה הרחיבו לאחרונה את הסכם ה-codeshare ביניהן, הכולל קישורים מאתונה ליעדי הפנים ביוון ובאיים וטיסה של אמירייטס מאתונה לניוארק.

חברת התעופה פועלת גם להארכת קווי הקיץ שלה. הטיסות לרודוס, הרקליון בכרתים וקלמטה יפעלו עד נובמבר ויתחדשו בתחילת מרץ 2024.

חברת התעופה גם מעבירה חלק מהקווים העונתיים שלה לפעילות כל השנה. אלה כוללים את הטיסה החדשה, שהושקה השנה, מאתונה לבריסטול, וזאת בנוסף לקו לבירמינגהם בבריטניה. הטיסות מאתונה למלגה, בילבאו, טאלין, ריגה וטוניסיה יימשכו כולן במהלך החורף.

גם הנוסעים מצפון יוון יזכו לטוס לשמש חורפית עם השקת טיסות מסלוניקי ישירות לקהיר בפעם הראשונה, וכמו כן, הקו החדש מסלוניקי לברצלונה, שהחל במהלך הקיץ, יימשך לאורך כל השנה.

בין ינואר לספטמבר השנה החבה הטיסה למעלה מ-11.9 מיליון נוסעים. מתוכם 7.1 מיליון טסו ברשת הבינלאומית, זינוק של 30% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

מנמל התעופה 'אלפתריוס וניזלוס' באתונה התעופה הבינלאומית עלתה ב-38% לעומת 2022, בעוד שמנמל 'מקדוניה' בסלוניקי התעופה הבינלאומית עלתה ביותר מ-45% בהשוואה לאשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אג'יאן איירליינסאתונהסלוניקי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: