אא

שר התיירות: "אנחנו כאן בשביל התעשייה והתיירים שנמצאים בישראל"

לאור המצב הביטחוני: שר התיירות, חיים כץ, כינס את נציגי תעשיית התיירות לדיון על האתגרים של תעשיית התיירות ומצבם של תיירים השוהים בארץ. לשר הוצגו צרכים שונים שעלו ביממה האחרונה לרבות נושא האירוח וההטסה של תיירים שרוצים לצאת מהארץ אך בשלב זה אינם יכולים

צילום: משרד התיירות צילום: משרד התיירות

לאור המצב הבטחוני: שר התיירות, חיים כץ, כינס היום (א') את נציגי תעשיית התיירות. את גורמי המקצוע במשרד ואת נציגי לשכת התיאום של תעשיית התיירות, הכוללת בין היתר, את התאחדות המלונות, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, התאחדות סוכני הנסיעות ועוד. 

השר כץ קיבל סקירה מקיפה על האתגרים של תעשיית התיירות ומצבם של תיירים השוהים בארץ. נמסר כי לשר הוצגו צרכים שונים שעלו ביממה האחרונה נוכח המצב, לרבות נושא האירוח וההטסה של תיירים שרוצים לצאת מהארץ, אך בשלב זה אינם יכולים. 

שר התיירות, חיים כץ:  "אנו נמצאים בתחילתה של מערכה ואני מצפה שתביא להכנעה מוחלטת של הטרור מעזה. ליבי עם אזרחי ישראל שנמצאים בחזית ומייחל להצלחתם של כוחותינו. אנחנו כאן בשביל התעשייה והתיירים שנמצאים בישראל. נעשה כמיטב יכולתנו לעזור. דרשתי לקבל כל מידע על הצרכים ולו הקטנים ביותר, כמה שנדע יותר נוכל לעזור יותר". 

משרד התיירות נמצא בקשר שוטף עם נציגי התעשייה ונותן  מענה לתיירים באמצעות הלשכה הוירטואלית שהוקמה למידע וסיוע. 

נקבעה פגישת סטטוס נוספת ליום שלישי הקרוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: