אא

המטה לביטחון לאומי: יש להימנע מהגעה למדינות במזרח התיכון עליהן חלה אזהרת מסע

עוד קורא המטה למי שכבר נמצא במדינות אלה לעזוב. זאת לאור מתקפת הטרור על ישראל על ידי חמאס, קיים חשש כי תגבר המוטיבציה של גורמי טרור ומפגעים בודדים לבצע פיגועים כנגד ישראלים במדינות שונות בעולם

אזהרת מסע. צילום: shutterstock אזהרת מסע. צילום: shutterstock

המטה לביטחון לאומי קורא לציבור להימנע מהגעה למדינות במזרח התיכון עליהן חלה אזהרת מסע. כמו כן, קורא המטה למי שנמצא שם לעזוב.

בעקבות המלחמה שפרצה עקב מתקפת הטרור על ישראל על ידי חמאס, קיים חשש כי תגבר המוטיבציה של גורמי טרור ומפגעים בודדים לבצע פיגועים כנגד ישראלים במדינות שונות בעולם.

לאור זאת, המטה לביטחון לאומי קורא בעת הזו, לבחון נסיעות המתוכננות לחו"ל ולהימנע מהגעה, ככל האפשר, למדינות עליהן חלה אזהרת מסע ובעיקר מדינות המזה"ת השונות.

כמו כן, על רקע הפיגוע במצרים, שבוצע היום (8 באוקטובר) באלכסנדריה (2 אזרחים ישראלים הרוגים) מומלץ לשוהים במצרים גופא ובסיני לקצר שהייתם ולצאת מהמדינה בהקדם.

עוד נמסר כי בכל מקרה של שהייה בחו"ל וביתר שאת בשהייה במדינות עם אזהרות מסע ברמה גבוהה, יש לנקוט בכלל אמצעי הזהירות המומלצים (מפורט באתר המטה לבטחון לאומי) ולצמצם ככל הניתן שהייה במרחב הציבורי.

בנוסף לכך, לאור ההתפתחויות וההתרחשויות, עלול להיווצר קושי גובר של ישראלים לחזור לארץ, זאת בשל צמצום הטיסות הזרות לישראל.

פרטים נוספים באתר המל"ל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד הביטחון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: