אא

״ברצוני להביע את תודתנו הכנה לאיחוד האמירויות הערביות על הצהרתה״

כך כותב אמיר חייק שגריר ישראל באיחוד האמירויות לאחר שהיתה למדינה הערבית הראשונה שגינתה את מתקפת נחרצות את מתקפת הרצח המזעזעת של החמאס. חייק: ״אנו מעריכים את עמדת משרד החוץ של איחוד האמירויות נגד הטרור לאור הדיווחים על רצח וחטיפת אזרחים ישראלים מבתיהם כבני ערובה״

חייק, בערב לציון יום העצמאות ה- 75 לישראל. צילום: שגרירות ישראל באבו דאבי חייק, בערב לציון יום העצמאות ה- 75 לישראל. צילום: שגרירות ישראל באבו דאבי

אמיר חייק, שגריר ישראל באיחוד האמירויות פרסם הודעת תודה למשרד החוץ של איחוד האמירויות בעקבות הודעה שפרסמו השלטונות האמירתים בעקבות מתקפת הרצח המתועבת וחטיפת בני הערובה, ביום שבת.

״ברצוני להביע את תודתנו הכנה לאיחוד האמירויות הערביות על הצהרתה שפורסמה אתמול״, מצייץ חייק בעמוד הטוויטר ומוסיף: ״אנו מעריכים את עמדת משרד החוץ של איחוד האמירויות נגד הטרור לאור הדיווחים על רצח וחטיפת אזרחים ישראלים מבתיהם כבני ערובה, ומדגישים את הצורך של אזרחים ליהנות מהגנה מלאה על פי המשפט ההומניטארי הבינלאומי״, אומר שגריר ישראל באיחוד האמירויות.

כאמור, ההודעה של חייק היתה לאחר שאיחוד האמירויות שהפכה לאחד מהיעדים האהובים על הישראלים לאחר שחתמה עם ישראל על הסכמי אברהם ב-2020, היתה למדינה הערבית הראשונה שפרסמה הודעת גינוי חריפה נגד החמאס. בהודעה שפרסם משרד החוץ של האמירתים נאמר בין היתר כי איחוד האמירויות נחרדת מהדיווחים על התקפות החמאס נגד אזרחים ישראלים מהבתים שלהם ולקיחתם כבני ערובה וכי אזרחים זכאים להגנה על פי החוק הבינלאומי. ״מביעים את תנחונמינו למשפחות הקורבנות. תוקפנות החמאס נגד ערים וכפרים ישראלים הנמצאים בסמוך לרצועת עזה כולל ירי של אלפי רקטות למרכזי אוכלוסין הינם הסלמה חמורה״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמיר חייק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: