אא

מחמם את הלב: מסעדת הדגים הפופולרית בהרצליה הפכה לחמ"ל למען חיילי ישראל

לולה מרטין בהרצליה ידועה במטעמי הדגים שלה, רק שהחל מאמש קיבצה סביבה את האנשים הטובים למען החיילים של כולנו

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

מסעדת לולה מרטין בהרצליה פיתוח החליטה להפסיק פעילותה עם תחילת המלחמה. בעליה אפי אלאלוף ורוית רעייתו החליטו לפרסם פוסט בפייסבוק לקריאה לגיוס מתנדבים להכנת מנות לחיילי צה"ל. וכך, החל מאמש (ב') קיבצו סביבם את מיטב האנשים הטובים שהתנדבו נשים וגברים, צעירים ומבוגרים שעמלים מבוקר עד ליל בהכנת תבשילים טעימים במטבח המסעדה מהבולטות בהרצליה פיתוח, ארוזים במיוחד לחיילים שהוקפצו מביתם להילחם עבור כולנו. 

מצאנו ביניהם את מהרטה ברוך רון, סגנית לשעבר של ראש עיריית תל אביב יפו שסיפרה לפספורטניוז: "אני מכירה את הזוג אלאלוף שנים רבות, הילדים גדלו יחד. זה לא מפתיע אותי כי הם אנשים מדהימים. וואו כולי צמרמורת רק מלספר לך את זה. אלפי מנות ארוחות ארוזות יוצאות מכאן לחיילים. אנחנו מקבלים תמונות חזרה של החיילים כשהם אוכלים את זה. הם מקבלים את המנות עם המכתב האישי: "חיילים ושוטרים יקרים. תשמרו על עצמכם ותחזרו בשלום הביתה. אוהבים אתכם ומאמינים בכם. תודה על הכל". על המכתב המרגש אין שום סממן שקושר אותו ללולה מרטין. עם ישראל חזק ומרגש. זה מדהים שכולם מגיעים ומבינים מה נדרש ברגעים הקשים, ולא רק לשבת בבית ולצפות בחדשות בטלויזיה. זה מדהים, פשוט מדהים."

מי עוד עומד כאן מאחורי המחווה המהממת? העובדים המסורים הקבועים של המסעדה, ביניהן קרן עופר, נירית בן דוד, אורטל רונן השפית שמובילה במטבח על המהלך, אלי צדקה, שנפצע בעבר במסעדת הסיפוד המיתולוגית, גליה ענבר שעבדה במסעדה לפני כ-25 שנה, , אודי גינדי שתרם עם עוד רבים אחרים כספים ובשר, הילה ביתו של יורם גאון ורבים אחרים.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

ובין לבין גם זה היה שם מספר פעמים:

פספורטניוזפספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מסעדות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: