מנכ"לית אל על: "אנשי אל על הופכים עולמות כדי להמשיך את לוח הטיסות שלנו"
דינה בן טל גננסיה באיגרת לנוסעי החברה: "המוקד מקבל עשרות אלפי פניות ביום. אנו פועלים בכוח אדם מצומצם כאשר רבים מאנשינו גויסו בצו 8 לשירות מילואים ואחרים מתמודדים עם אובדן קשה"
מנכ"לית חברת אל על, דינה בן טל גננסיה, כתבה איגרת אישית לנוסעי החברה לנוכח המלחמה בה נמצאת ישראל.
"מדינת ישראל מצויה בעיצומו של אירוע קשה, כואב וכבד מנשוא, אשר במהלכו אנשי אל על באוויר ובקרקע, בארץ ובעולם, הופכים עולמות כדי להמשיך להפעיל את לוח הטיסות שלנו לתגבר אותו באופן משמעותי".
עוד כותבת בן טל, "אנו פועלים להחזיר עשרות אלפי ישראלים מרחבי העולם למשפחותיהם ולתפקידים חיוניים לטובת המערכה בה אנו נמצאים ובמקביל, לאפשר למבקשים לצאת מהארץ ולעשות זאת בבטחה".
עוד מוסיפה מנכ"לית החברה, "לאור המצב, איפשרנו מדיניות מקלה המאפשרת לבטל או לשנות את הכרטיס. כמו כן, התאמנו את מחירי המכירה למחירים קבועים לפי קבוצות יעדים, על מנת לאפשר לכל מי שמעוניין בכך, לחזור איתנו ארצה".
על המצב בו פועלת אל על מוסיפה בן טל כי "מוקד השירות שלנו עובד מסביב לשעון ותוגבר ע"י מתנדבים ומוקדי חוץ. המוקד מקבל עשרות אלפי פניות ביום. אנו פועלים בכוח אדם מצומצם, כאשר רבים מאנשינו גויסו בצו 8 לשירות מילואים ואחרים מתמודדים עם אובדן קשה.
ימים קשים עוברים על ישראל ואנחנו באל על נעשה ועושים ככל האפשר על מנת לשמר ולתחזק את הגשר האווירי למדינה. אנו מודים לכולכם על ההבנה ומייחלים לכך שהשקט ישוב לארצנו במהרה".