אא

קתאי פסיפיק מבטלת את כל טיסותיה לישראל עד 29 באוקטובר

חברת התעופה מבטלת את קו הטיסות שלה בין הונג קונג לתל אביב מהיום (כולל) ועד 29 באוקטובר. "מתנצלים בכנות על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו ומעריכים את הבנתם"

קתאי פסיפיק. צילום: shutterstock קתאי פסיפיק. צילום: shutterstock

כפי שדיווחנו כאן אתמול (ד') חברת התעופה קתאי פסיפיק מבטלת הבוקר (ה') באופן רשמי את כל טיסותיה בין הונג קונג לתל אביב החל מהיום (ה') ועד 29 באוקטובר 2023. "אנו מתנצלים בכנות על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו ומעריכים את הבנתם", נמסר מהחברה.

עוד מסרה חברת התעופה כי לקוחות החברה שכבר התחילו את מסעם ולא קיבלו הודעה מקתאי פסיפיק, מומלץ לבדוק את המצב הנוכחי של ההזמנה שלהם דרך אתר ניהול ההזמנות. ניתן ליצור קשר עם צוותי שירות הלקוחות באמצעות וואטסאפ 2747 2747 852 או לחייג למספרים 7676 798 3 972+, 76608992 20 44+ (אנגלית), 27473333 852+ (סינית). "נעשה את הטוב שביכולתנו לעזור להם. כרגע אנו יכולים להציע ללקוחות רק אפשרויות מוגבלות מאוד להזמנה מחדש. לקוחות שעדיין לא התחילו את נסיעותיהם, מומלץ מאוד להיענות להצעת החזר מלא עבור ההזמנה שלהם".

"אנו קוראים לנוסעים לבדוק את מידע הטיסה העדכני ביותר באתר האינטרנט שלנו  עבור טיסות לאחר ה-29 באוקטובר. אם נוסעים ירצו לשנות את תוכניות הנסיעה שלהם, מדיניות הוויתר על הכרטיסים שלנו תספק את הבחירה והגמישות", נמסר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קתאי פסיפיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: