אא

ללא עלות: אל על תפעיל 2 טיסות חילוץ מבנגקוק ומדריד לאנשי כוחות הביטחון ומחזיקי צו 8

הטיסות הנוספות יהיו פתוחות להרשמה ללא עלות, במימון מלא של אל על עבור מחזיקי צו 8, אנשי כוחות הביטחון וצוותי רפואה והצלה שהגעתם לארץ חיונית

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock

אל על תוציא שתי טיסות חילוץ נוספות ללא עלות מבנגקוק ומדריד עבור אנשי כוחות הביטחון, אנשי מילואים עם צו 8, וכוחות חילוץ והצלה.

בהמשך לשתי טיסות החילוץ שיתקיימו בשבת הקרובה ופורסמו מוקדם יותר היום, באל על מציינים כח החברה נערכת בהתאם לדרישת משרד הביטחון להוצאת שתי טיסות נוספות בשבת הקרובה, טיסה נוספת מבנגקוק וטיסה ממדריד, גם טיסות אלו מוגדרות כ״פיקוח נפש״ ועברו אישורים הלכתיים של הגורמים הרלוונטים. 

 הטיסות הנוספות יופעלו באותה המתכונת ויהיו פתוחות להרשמה ללא עלות, במימון מלא של אל על עבור מחזיקי צו 8, אנשי כוחות הביטחון וצוותי רפואה והצלה שהגעתם לארץ חיונית. 

טיסה ממדריד לתל אביב מתוכננת לצאת ביום שישי 13/10 בשעה 23:00 (שעון מדריד) וטיסה מבנגקוק לתל אביב מתכוננת לצאת ביום שבת 14/10 בשעה 09:00 (שעון בנגקוק)

הטיסות מתבצעות בתיאום משרד התחבורה ועל פי אישור של משרד הביטחון.

ההרשמה לטיסות בקישור הבא

באל על מדגישים כי: החברה ״ממשיכה במאמצים לשמר את הגשר האווירי למדינת ישראל וממנה, וכן להשיב הביתה כמה שיותר ישראלים. אנו נמשיך במשימת חובה זו ככל שיידרש.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: