אא

מחלקת המדינה של ארצות הברית מזהירה את האמריקאים מפני שהייה בישראל

מחלקת המדינה האמריקאית העלתה את התרעת הנסיעות לישראל לרמה 3: "שקול מחדש נסיעות", ולאזור רצועת עזה ברמה החמורה ביותר, רמה 4: "אל תיסע". גם בריטניה מתריעה מפני נסיעות לישראל

התעופה האמריקנית. צילום: 123rf התעופה האמריקנית. צילום: 123rf

מחלקת המדינה האמריקאית העלתה את רמת התרעת הנסיעות שלה לישראל לרמה 3: "שקול מחדש את הנסיעות בגלל תסיסה אזרחית וטרור", ויעצה כי "המצב בישראל נותר דינמי. ירי מרגמות ורקטות עלול להתרחש ללא אזהרה. אנשים צריכים לעקוב אחר ההנחיות של גורמי ביטחון וחירום", נכתב באזהרת נסיעות מעודכנת.

מחלקת המדינה גם התייחסה למצב התעופה האזרחית בישראל: "בעוד נתב"ג נשאר פתוח, אנו מודעים לכך שכמה חברות תעופה גדולות הודיעו כי הפסיקו את הטיסות. אנא בדוק עם חברות התעופה על זמינות הטיסות ומצב הטיסה".

ההתרעה מתייחסת גם לרצועת עזה: "לאזרחי ארה"ב בעזה המעוניינים לעזוב ויכולים לעשות זאת בבטחה, מומלץ לבדוק את מצב מעבר רפיח למצרים".

גם התרעת הנסיעות ליהודה ושומרון הועלתה לרמה 3: "שקול מחדש נסיעות". ההתרעה לאזור רצועת עזה, שנמצאת תחת הפצצות כבדות של תקיפות אוויריות ישראליות, נותר ברמה החמורה ביותר - רמה 4: "אל תיסע".

ראוי לציין כי גם ממשלת בריטניה הזהירה את אזרחיה מפני נסיעות לישראל.

"אם אתה נמצא בישראל ובשטחים הפלסטיניים הכבושים, כולל עזה, מומלץ לך לרשום את נוכחותך ב-FCDO (משרד החוץ וחבר העמים). ה-FCDO ממשיך לייעץ שלא לנסוע לחלקים מישראל ולשטחים הפלסטיניים הכבושים, ולהמליץ נגד כל הנסיעות מלבד חיוניות לכל החלקים האחרים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארצות הבריתבריטניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: