אא

"התעופה הישראלית היא העוגן של מדינת ישראל"

בכירי ענף התעופה והתיירות כותבים לפספורטניוז על תחושותיהם בסופו של השבוע הקשה בתולדות הענף. עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "אנחנו מתורגלים מהקורונה, אבל לא בסדר הגודל הזה. מגיע לצוותים שאפו"

עוז ברלוביץ', ארקיע (צילום: גל רווה) עוז ברלוביץ', ארקיע (צילום: גל רווה)

החל מיום ראשון האחרון, עם הבנת גודל הארוע וההבנה שדברים הולכים להשתנות  בנינו חמ"ל המורכב מאנשי המסחר המבצעים והצוותים.

במקביל בנינו חמ"ל לקוחות שיהווה צינור הקשר ללקוחות בחול וההבנה שצריכים להתחיל לחץ ישראלים מחו"ל. לצערי אנחנו מתורגלים עוד מימיי קורנה לארועים דומים 
- אבל לא בסדר גודל הזה.

הצלחנו לבנות בעזרת הצוות המדהים והמנוסה שלנו לוח טיסות ששומר על הקיים והתוספות ליעדים מרכזיים וקרובים לישראל, על מנת שנוכל לבנות רכבת אוירית מהירה - המראה, נחיתה ביעד והמראה מיידית.

עד היום הטסנו קרוב ל-100 טיסות חילוץ לאתונה, 60 ללרנקה 8 לטורקיה ובנוסף ליעדים המרכזיים שלנו שהמשכנו להחזיר ישראלים מהם. ההתמודות עם מצבים משתנים בהתאם למצב, תוך כדי ביטול הנחיתות של המטוסים הזרים שלנו בנתב"ג,
הסטה לנמל התעופה רמון ועוד שינויים - מעכשיו לעכשיו.

בראש ובראשונה, אני חייב לציין את ההרתמות המדהימה והיוצאת דופן של כל עובדי החברה שהתגייסו באופן מלא. עובדי ההזמנות והשירות, אנשי השווק המסחר, אנשי המבצעים והאחזקה.

צוותי האויר שלנו הראו שוב - למה התעופה הישראלית היא העוגן של מדינת ישראל. התייצבות של כל הטייסים והדיילים לסדרת טיסות מסיבית, להשאיר משפחות, ילדים בבית במצב מורכב מאוד ולצאת למשימת הטסה לאומית להרבה שעות. מחוץ לבית למען מדינת ישראל.

מגיע להם שאפו.

אני חייב לציין את שיתוף הפעולה יוצא הדופן עם אנשי רת"א, עם שמוליק זכאי מנהל רת"א, מנהל נתב"ג והצוותים המדהימים, לצד רשויות הביטחון בתחנות בחו"ל שהתמודדו עם עומס ענק. 

עוז ברלוביץ' הוא מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל

לטור של אפרים פורטיס: "זה הזמן להתעטף ברוח הישראלית"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלישראיירארקיעעוז ברלוביץמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: