תל אביב 21°c
ניו יורק 10°c
לונדון 4°c
פריז 1°c
ברלין 1°c
אתונה 20°c
לרנקה 21°c
אא

מתרחבת: ITA Airways משיקה את עונת החורף 2023-2024

52 יעדים מהם 17 פנימיים, 23 בינלאומיים ו-12 בין יבשתיים בלוח הזמנים של החורף הקרוב. כמו כן, צי המטוסים של החברה כולל כעת 79 מטוסי איירבוס. מתוכם, 29 הם מהדור החדש וכוללים: אחד עשר A320neo, שבעה A220-300, חמישה A330-900 וכן שישה A350-900

ITA AIRWAYS. צילום: shutterstock ITA AIRWAYS. צילום: shutterstock

ITA Airways השיקה את עונת חורף 2023-2024 ב-TTG Travel

במהלך מסיבת עיתונאים ביריד התיירות הבינלאומי ברימיני הציגו אנדריאה בנאסי,
מנכ"ל ITA Airways, ואמיליאנה לימוסאני, המנהלת המסחרית הראשית של ITA Airways ומנכ"לית Volare את לוח הטיסות.
"זו הפעם הראשונה שלי ב-TTG Travel Experience, ואני מתכבדת להיות כאן באירוע השנתי הזה שבו מפעילי תיירות מתאספים כדי לבנות את העונות הקרובות - אמרה אנדריאה בנאסי."
עוד הוסיפה כי: "מאז תחילת הפעילות שלנו, המטרה שלנו היא להיות מוביל יעיל, חדשני, המייצג את איטליה ברחבי העולם. הנוסעים שלנו צריכים להרגיש מיד בבית ולחוות את איטליה עוד לפני הנחיתה".

אמיליאנה לימוסני הציגה את החדשות העיקריות לעונת החורף 2023-2024: החברה תציע 52 יעדים, כולל 17 פנימיים, 23 בינלאומיים ו-12 בין יבשתיים. שני קווים בין יבשתיים חדשים ריו דה ז'נרו ומאלה (האיים המלדיביים), יתווספו לטיסות שכבר בוצעו לניו יורק, בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס, סאו פאולו, בואנוס איירס, טוקיו וניו דלהי.
"אנו גאים מאוד בתוצאות המסחריות המצוינות שהושגו השנה, שעלו על התחזיות שלנו.
אלה הושגו הודות לעבודה המתמדת שבוצעה ולתמיכה של מגזר המסחר, אשר
היו מרכיבים מכריעים עבורנו מאז תחילת הפעילות שלנו - אמרה אמיליאנה לימוסאני, המנהלת המסחרית של ITA Airways ומנכ"ל Volare.

מינואר 2023 עד היום, הטסנו 11 מיליון נוסעים, עליה של 55 אחוז לעומת התקופה המקבילה ב-2022, עם תפוסה ממוצעת של 80 אחוז, 7.5 אחוז יותר לעומת אותה התקופה אשתקד, עם עלייה בהכנסות הנוסעים של 83 אחוזים בהשוואה ל-9 החודשים הראשונים של השנה שעברה. כעת אנו מסתכלים בביטחון אל העתיד, עם מיקוד על פיתוח בין יבשתי. הצעד הבא שלנו יהיה הפתיחה של הקו החדש מרומא פיומיצ'ינו לריו דה ז'נרו בטיסה ישירה. דרום אמריקה, שבה אנחנו כבר פועלים לסאו פאולו ובואנוס איירס, היא שוק שבו אנחנו מובילים במונחים של תעבורה לאיטליה וממנה הודות לאחת הקהילות האיטלקיות הגדולות בעולם."

מדצמבר נחזור לטוס לאיים המלדיביים. הוסיפה המנהלת המסחרית. יש תוכניות חשובות להרחיב את הרשת הבין יבשתית גם בקיץ 2024, עם התמקדות בצפון אמריקה. באפריל נשיק את הטיסה הישירה לשיקגו ובמאי נטוס לקנדה עם הקו הישיר החדש לטורונטו. שני היעדים יופעלו מרומא פיומיצ'ינו. זה יהיה הישג הודות לחידוש המתמשך של הצי שלנו, שיראה גם את כניסתו של האיירבוס A321neo החדש ו-A220-100, שניהם מטוסים מהדור החדש".

להלן לוח הטיסות החדש של ITA Airways לחורף 2023-2024 הקרובים ולעונת קיץ 2024:
• החל מה-29 באוקטובר 2023, הטיסה החדשה מרומא פיומיצ'ינו לריו דה ז'נרו תופעל
עם איירבוס A330 בתדירות יומית עם יציאה משדה התעופה רומא פיומיצ'ינו בשעה 9:50 אחר הצהריים. והגעה לנמל התעופה הבינלאומי של ריו דה ז'נרו בשעה 06:05, שעון מקומי.

הטיסה מריו דה ז'ניירו יתחיל לפעול ב-30 באוקטובר 2023, בתדירות יומית: יציאה בשעה 15:45. ונחיתה ברומא פיומיצ'ינו בשעה 6:45, שעון מקומי.

• מה-16 בדצמבר 2023, הטיסה הישירה החדשה מרומא פיומיצ'ינו למאלה (האיים המלדיביים) תופעל עם איירבוס A330, בתדירות של 3-5 טיסות שבועיות בהתאם לתקופה.

• מה-7 באפריל 2024 תושק טיסה ישירה חדשה מרומא פיומיצ'ינו לשיקגו בתדירות של 6 טיסות שבועיות שיהפכו ל-7 ביוני.
• החל מה-1 במאי 2024, תופעל טיסה חדשה ללא עצירת ביניים מרומא פיומיצ'ינו לטורונטו, בתדירות של 6 טיסות שבועיות שיהפכו ל-7 מיוני.

בשנת 2023 גם צמח הצי של ITA Airways שמונה כעת 79 מטוסי איירבוס. מתוכם, 29 הם מהדור החדש וכוללים: אחד עשר A320neo, שבעה A220-300, חמישה A330-900 וכן שישה A350-900.

האיירבוס A321neo הראשון, מטוס חדש לגמרי עבור החברה, אמור להצטרף לצי עד סוף השנה. זהו המטוס צר הגוף הראשון הכולל תצורה של שלוש מחלקות: מחלקת עסקים (12 מושבים), פרימיום אקונומי (12 מושבים) ומחלקת תיירים (141 מושבים מתוכם 12 מוקדשים ל-Comfort Economy).

ה-A321neo מציג את עיצוב תא הנוסעים של וולטר דה סילבה, משדר אלגנטיות וסגנון איטלקי, כמו גם את כל האלמנטים הייחודיים של הצי החדש של ITA Airways, כולל צבעים חדשים וחומרים חדשים, מושבים מהדור האחרון ועוד.
מערכת הבידור לכל מושב כוללת וידאו ומערכת שמע "על פי דרישה" ומסכי הדור האחרון.

האיירבוס A220-100 הראשון יצטרף לצי עד סוף 2023 כדי לחזק את הפלח האזורי. זה
מטוס הסילון הקטן ביותר בהיצע המטוסים המסחריים של איירבוס והוא מתאים במיוחד לטווחים קצרים בשל היעילות והנוחות שלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ITA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: