אא

"יש לנו תקווה כי יחד נוכל לשקם את עסקינו אלו שנדרסו ע"י בני בלייעל"

ליאור גלפנד יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת יחד עם המנכ"ל פתאל כתבו לחברי הלשכה: "לא ניתן לאלו שהפצת שנאה וחושך היא אמונתם לשבור את רוחנו"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בעקבות המלחמה בה נמצאת ישראל עם מעל 1,300 נרצחים ועוד מעל 2,800 פצועים, ליאור גלפנד יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת יחד עם המנכ"ל יוסי פתאל הפיצו אגרת מיוחדת ונרגשת לחברי הלשכה.

"הימים האלה גדושים בכאב ומציאות שמועכת את הלב. ימים של שאלות ותהיות ללא תשובות. הלב והמחשבות נתונים למשפחות השכולות ולמשפחות שיקיריהם בשבי. כולנו תקווה כי הפצועים יחלימו במהרה. המילים עייפות וצרות מלהכיל את תדהמת האין שכבש את מציאות החיים בארץ".

עוד מוסיפים השניים: "לא ניתן לאלו שהפצת שנאה וחושך היא אמונתם לשבור את רוחנו. כל בעיה של מי מחברי הלשכה היא בעיה של כולנו ויחד נוכל לפתור את האתגרים שנכפו עלינו. לתיירות בכלל ולנו כענף התיירות הנכנסת לישראל, יש מקום ותפקיד מכריע בשיקום אלו שעולמם נרמס ע"י המרצחים הברבריים".

גלפנד ופתאל מציינים כי: "הנהלת הלשכה כבר דנה בדרכים בהן נוכל לסייע בשיקום החיים באזור הנגב המערבי שספג מהלומה, שיכולה למוטט כל בן אנוש, שאיננו בן העם והארץ הזאת. מדינת ישראל היא כור היותנו וכאבנו. אך גם המקום בו מתגמשות התקוות."

אך הם גם מגלים אופטימיות על אף המצב: "יש לנו תקווה כי יחד נוכל לשקם את החיים ובכלל זה עסקינו ועסקי אלו שנדרסו ע"י בני בלייעל. יחד נייחל לנס הפריחה מחדש. יחד נשוב אל החיים כעוף החול. הנהלת הלשכה תעמוד לימין חבריה שסימן  שאלה שוב נצמד אל עסקיהם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: