אא

"אם היינו במשרד לא היינו יוצאים בחיים"

יפה סבג, בעלת משרד "יפה טורס" באשקלון על הטיל שנחת מטרים ספורים ממשרדה והסב נזק אדיר: "סיוט אחד גדול מה שאנחנו עוברים פה. פחד גדול. מנסים להתארגן ולתת שירות ללקוחות"

צילום: יפה סבג צילום: יפה סבג

כבר 20 שנה שמשרד "יפה טורס" פועל במדרחוב באשקלון. בעלת המשרד, יפה סבג, עברה מאז שורה של מבצעים צבאיים, אך שום דבר לא הכין אותה, כמו את כולנו, למה שקרה באותה שבת ארורה לפני שבוע, במהלכה נחת סמוך למשרד הנסיעות שלה טיל גארד שהסב נזק אדיר.

המזל של סבג ועובדיה שפגיעת הטיל ארעה בחג שמחת תורה, בשבת, ולא עבדו במשרד.

"ברור לי שאם היינו במשרד לא היינו יוצאים בחיים", היא מספרת לפספורטניוז. "כשרואים את התמונות ואת הווידיאו אי אפשר להישאר אדישים, למה שהטיל של החמאס עולל".

מאז פרצה המלחמה, שגבתה עד כה לפחות 1,300 נרצחים ונופלים ומעל כ-3,000 פצועים, חייה של סבג השתנו. "עברנו הכל, אבל המלחמה הזו הכי קשה. סיוט אחד גדול מה שאנחנו עוברים פה. פחד גדול. עברנו השבוע, כשמחבלים הסתובבו בשכונות באשקלון, כל נקישה בדלת מפילה לך את הלב".

כעת סבג מנסה להתארגן מחדש. "הענף שלנו דינאמי. היו לנו נוסעים שיצאו לחו"ל בגלל החג השני, וכעת יש לא מעט שרוצים לבטל כי לא ישאירו לבד את הילדים, או כאלה שרוצים לחזור. צריך לארגן את כל התוכנות, מה שצריך, כדי לפעול, בלי משרד והכל מאולתר. אבל אין ספק שאין תחליף לחיים".

בזמן שאנחנו משוחחים עם סבג השיחה נקטעת פעמיים בגלל אזעקות צבע אדום באשקלון שיחד עם שדרות הפכו לערים המטווחות ביותר. "אני לא יכולה לעזוב את אשקלון. פה חיים הילדים שלי, הנכדים. צריך להתמודד עם המצב הלא פשוט הזה. זה פחד נוראי. יש 36 שניות מזמן ההתראה, אז אתה חושב מה לעשות כשאתה מתקלח או בנהיגה או יוצא החוצה. אין חיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אשקלוןמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: