אא

פתאל החזקות מעריכה כי להיקף ואופי הפעילות צפויה להיות השפעה שלילית על תוצאות החברה

חברת המלונות של דוד פתאל בפניה לבורסה בעקבות המלחמה מדגישה כי הפגיעה תהיה רק בפעילות בישראל: כ-20% מתוצאות החברה במחצית הראשונה של 2023

צילום: 123rf צילום: 123rf

אחרי רשתות דן וישרוטל גם פתאל החזקות מדווחת לבורסה לניירות ערך על הפגיעה הצפויה במלונות החברה בעקבות המלחמה בה נמצאת מדינת ישראל.

אך בניגוד לישרוטל ודן בפתאל מדגישים כי הפגיעה חלקית לאור העובדה שרוב מלונות החברה נמצאים באירופה. "לאור המלחמה והשפעתה השלילית על ענף התיירות בישראל, קיים חשש ממשי לפגיעה בהיקף הביקושים למלונות החברה בישראל בלבד. נכון למועד זה, כרבע מהמלונות הפעילים של החברה בישראל סגורים והיתר פועלים לאירוח תושבי הדרום בעיקר, הכל בהתאם לצורך ולצו השעה".

עוד מציינים בפתאל לגבי הפגיעה בפעילות שלה: "החברה מעריכה כי להיקף ואופי הפעילות צפויה להיות השפעה שלילית על תוצאות החברה במגזר ישראל בלבד ברבעון הרביעי של שנת 2023. ככל והלחימה תימשך, עלולה לחול השפעה לרעה גם על תוצאות מגזר ישראל ברבעונים העוקבים, אשר בשלב זה לא ניתן להעריך את היקפן".

עוד מוסיפים בפתאל כי: "יצוין כי תוצאות מגזר ישראל (EBITDAR) במחצית הראשונה של שנת 2023 היוו כ-20% מתוצאות החברה במיוחד וכי יתר מגזרי הפעילות של החברה פועלים בעיקר באירופה והכנסותיהם נקובות בעיקר באירו וליש"ט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פתאל אירופהפתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: