אא

אורי סירקיס לעובדי ישראייר: ״כל משבר שעברנו, רק חיזק אותנו והקפיץ אותנו שנים קדימה״

מנכ״ל ישראייר במכתב לעובדים מעדכן על שורת התאמות שביצעה החברה בשל המלחמה. ״ממשיכים כרגיל בקידום כל הפרוייקטים הטכנולגים שלנו. האירועים הקשים שחווינו בשבוע שעבר והאירועים הקשים שעוד נכונו לנו, לא ישברו אותנו"

ישראייר (צילום: Shutterstock) ישראייר (צילום: Shutterstock)

אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר שלח מכתב מרגש לעובדי החברה ובו הוא מסביר על ההתאמות שמבצעת החברה בעקבות המלחמה שפרצה בשבוע שעבר. סירקיס מדגיש במכתב כי כמו שעד כה החברה יצאה מכל משבר עם ידה על העליונה, גם הפעם הוא סמוך ובטוח כי בעזרת העובדים החברה תצא מחוזקת.

וכך כותב סירקיס: "בראשיתו של השבוע השני למלחמה, אני מבקש לפנות לכל אחת ואחד מכם באופן אישי. אין אחד מאיתנו, שאין לו חבר, קרוב או קרוב משפחה שלא נפגעו ביומה הראשון של המלחמה.
אני מבקש להשתתף בכאבכם, בכאב קרוביכם, בכאב יקיריכם ובכאב העם כולו. המלחמה פגשה אותנו, בסיומו של הרבעון השלישי, בו דורגה ישראייר כחברה השלישית בגודלה בנתב"ג, ובסיום עונה מוצלחת במיוחד של חגי תשרי. בתוך יום אחד גוייסו עשרות מטייסי החברה, בצווי מילואים רגילים ובצווי 8, אליהם התווספו עובדים נוספים ממחלקות החברה השונות. "זאת ועוד, כותב סירקיס: "בשנת 2016, קיבלנו החלטה אידיאולוגית לקבוע את מוקד השירות שלנו בעיר שדרות. מאז אותה שנה חווינו עשרות אירועים, מבצעים וימי לחימה. המוקד תמיד נותר פעיל. באירוע הנוכחי, נדרשנו לראשונה, על ידי כוחות הביטחון לסגור המוקד, ו-28 עובדיו נדרשו בימים מסוימים להישאר סגורים בביתם. לצערינו, אנו למודי נסיון, באירועים מהותיים, הדומים או מזכירים את האירוע הנוכחי. עברנו יחד את מלחמת צוק איתן בשנת 2014, את משבר הקורונה שנמשך כשנתיים, ועתה נעבור יחד האירוע הקשה הנוכחי.

סירקיס מוסיף וכותב: ״למודי נסיון, ביצענו בשבוע שחלף סדרה מהותית ומהירה של מהלכים, שנועדו, להתאים את החברה למצב מלחמה:

- השבנו 4 מטוסים חכורים, בחכירה רטובה, לבעליהם.
- הגדלנו מסגרות אשראי בבנקים.
- הוצאנו מטוס איירבס, המופעל על ידי צוותי האוויר שלנו, לביקורת תחזוקתית שש שנתית, הואיל וידענו שבשל הגיוס המשמעותי של צוותי האוויר לא נוכל להפעיל בכח מלא את ששת מטוסי החברה.
- התאמנו את לוח הזמנים שלנו למציאות החדשה, ובנינו לוח טיסות המשרת יעדים עתירי טיסות המשך – HUB – בלרנקה, רומא, אתונה ואיסטנבול.
- הפעלנו רכבת אווירית ליעדי הנופש שלנו, באיי יוון, אגן הים התיכון, רצועת החוף האדריאטית, מזרח אירופה ועוד.
- התקדמנו בהסדרת נושא ביטוח המטוסים בגיבוי משרד האוצר.
- הפעלנו טיסות בינלאומיות משדה התעופה רמון.
- חיזקנו את קווי ההגנה שלנו לאירועי סייבר.
המשורר הלאומי, חיים נחמן ביאליק כתב: "אין רואים את הרוח, אבל היא הנוהגת את הספינה".

סירקיס ממשיך: "בסיומו של השבוע הראשון ללוחמה אנו יכולים להביט לאחור בגאווה:
- ביצענו 94 טיסות בינלאמיות בהן השבנו הביתה מעט יותר מ-15 אלף איש, שעל פי דיווחי נתב"ג מהווים למעלה מ-9 אחוזים מהישראלים השבים ארצה, ביניהם, אנשי כוחות הביטחון השונים, שחזרו ארצה על מנת לקחת חלק במאמץ המלחמתי.
- בנוסף, שמרנו על הפעילות בקו לאילת, תוך שאנו מקצים ברגישות, מושבי טיסה במחירים מסובסדים, לרופאים, תומכים, מטפלים ואנשי ההתיישבות בעוטף עזה.
- השבנו את מוקד השירות שלנו בשדרות לפעילות, באמצעות עבודה מרחוק והפניית עובדים רבים, בתחומי המסחר, מערכות מידע והשיווק, לתמיכה בלקוחות. האירועים הקשים שחווינו בשבוע שעבר והאירועים הקשים שעוד נכונו לנו, לא ישברו אותנו! במבט לאחור אנו יכולים להגיד בביטחה ובגאווה, כי לצערינו, כל משבר שעברנו, רק חיזק אותנו והקפיץ אותנו שנים קדימה.
ביציאה ממלחמת צוק איתן עברנו לרווחיות, והיינו החברה הישראלית היחידה שדיווחה על רווח נקי - ברציפות משנת 2015 ועד משבר הקורונה. ביציאה ממשבר הקורונה, הגדלנו בכ-50 אחוזים את נתח השוק שלנו בנתב"ג, והכפלנו את הרווח הנקי.

סירקיס מסיים בנימה אופטימית לעובדיו:
"גם את המשבר הזה נעבור ונצא ממנו מחוזקים יותר!
אנו ממשיכים כרגיל בקידום כל הפרוייקטים הטכנולגים שלנו, ובהטמעת מערכת
ההזמנות החדשה שלנו.

אורי סירקיס ומטוס ישראייר (צילום: פספורטניוז)אורי סירקיס ומטוס ישראייר (צילום: פספורטניוז)
אורי סירקיס ומטוס ישראייר (צילום: פספורטניוז)

בדומה לטור שכתב עבור פספורטניוז השבוע, סירקיס ביטא במכתב את הכאב על האובדן הכבד שחוו עובדי החברה ואזרחי המדינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: