תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

תיירים רוסים הופכים לתושבי קבע בדובאי

התוכנית של רשות התיירות של דובאי להפוך תיירים לתושבים פועלת על התיירים הרוסים, שהגיעו בהמוניהם בעקבות המלחמה עם אוקראינה, ובדובאי מוקמות "קהילות מוסקבה קטנות"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

התיירות הרוסית היא שוק תיירות עצום ומוביל בדובאי, ובשנה שעברה רוסיה הייתה מקור התיירות השני בהיקפו, אחרי הודו, כמובן, המובילה בזכות העובדים. מאז תחילת מלחמת רוסיה-אוקראינה, הרוסים מגיעים בהמוניהם ליעדי מקלט כמו דובאי או המלדיביים. לאחר שנה של שהות רבים מאותם תיירים הופכים לתושבים באיחוד האמירויות.

אומנם מתחילת 2023 רוסיה ירדה למקום הרביעי במקורות התיירות של דובאי, וסעודיה ובריטניה עוקפות אותה. כ-731,000 נוסעים רוסים ביקרו בדובאי עד אוגוסט השנה, בעוד כ-785,000 תיירים הגיעו מסעודיה ו-734,000 הגיעו מבריטניה.

התופעה הייחודית, הבאה לידי ביטוי הולך וגובר השנה, היא התיישבות קבע של התיירים הרוסים בדובאי, והם זוכים למעמד של תושבות.

הכסף הרוסי מציף את שוק הדיור בעיר דובאי ויזמים ממהרים לבנות מבני מגורים כדי לספק את הטעם הרוסי. פרסומים מקומיים מכנים את ההתיישבות הרוסית "קהילות מוסקבה הקטנות".

רשות התיירות של דובאי הודיעה זה מכבר על התוכנית החדשה שלה להמיר תיירים לתושבים.

במרכז הסחר העולמי של דובאי ב-15 ביוני אמר מנכ"ל רשות התיירות של דובאי, עיסאם קאזים: "אנחנו רוצים לוודא שדובאי תמשיך להיות אחת הערים הטובות ביותר לעבוד בהן, ויותר מכך, אחת הערים הטובות בעולם לחיות בהן".

הוא הוסיף: "ברגע שאתה מביא אותם, אתה מקווה שהם יוציאו יותר כסף בפעם הבאה ויישארו זמן רב יותר. בסופו של דבר, הם ישקלו לגור בדובאי, ויש לנו את כל הוויזות כדי להקל על זה. היינו רוצים שהם יעבדו כאן, יחיו כאן ויפרשו כאן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאירוסיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: