אא

אל על: החברה מעריכה כי צפויה השפעה שלילית על תוצאות החברה לרבעון הרביעי לשנת 2023

חברת התעופה בדיווח לבורסה בעקבות המלחמה: "החברה מעריכה כי ככל והמצב הביטחוני המיוחד במדינה יימשך, צפויה השפעה שלילית על תוצאות החברה גם לאחר הרבעון הרביעי לשנת 2023"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בעקבות המלחמה בה נמצאת ישראל, אל על מצטרפת לחברות התיירות והמלונות המודיעים כי תהיה לכך השפעה על התוצאות הכספיות של החברה. בינהם: איסתא, מלונות דן, פתאל, קשרי תעופה, TUS, ישרוטל ועוד.

החברה בהודעה לבורסה מציינת כי: "בהמשך לישיבת הדירקטוריון אשר התקיימה ביום 16 באוקטובר 2023, ועל רקע המצב הביטחוני במדינה והשפעותיו על ענף התעופה והתיירות, החברה מעדכנת כי היא סבורה שתהיה פגיעה בהיקף הביקושים לטיסות החברה ברבעון הרביעי לשנת 2023. 

כתוצאה מכך, החברה מעריכה כי צפויה השפעה שלילית על תוצאות החברה לרבעון הרביעי לשנת 2023".

 עוד מוסיפה אל על כי: "החברה מעריכה כי ככל והמצב הביטחוני המיוחד במדינה יימשך, צפויה השפעה שלילית על תוצאות החברה גם לאחר הרבעון הרביעי לשנת 2023.

יובהר, כי בשלב זה, אין ביכולתה של החברה לאמוד את היקף ההשפעה האמורה, בין היתר לאור אי הוודאות ביחס להימשכות המצב הביטחוני המיוחד והשלכותיו הישירות והעקיפות על החברה."

עוד נכתב כי: "הערכות החברה בנוגע לתוצאותיה העסקיות והתחזיות הכספיות מהוות מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968, אשר עשויות שלא להתממש או להתממש באופן שונה מהותית, וזאת בין היתר לאור העובדה כי טרם התגבשו תוצאות החברה לרבעון הרביעי לשנת 2023 וכן בשל אי הוודאות הקיימת ביחס למצב הביטחוני המיוחד והימשכותו והשפעתו על כלכלת ישראל בכלל וענף התעופה בפרט, ובשל קיומם של אירועים שאינם בשליטת החברה".

אל על  בהודעתה לבורסה: "מבקשת להשתתף בצער משפחות הנופלים והנרצחים, לאחל רפואה שלמה ומהירה לפצועים ומתפללת להחזרת השבויים, החטופים והנעדרים, הביתה בהקדם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: