אא

חברת השילוח אוריין: לחברה לקוח תושב עזה שחובו כ-4.9 מיליון שקל

חברת השילוח אוריין מעריכה כי בעקבות המלחמה היא לא תקבל את התשלום מהלקוח העזתי: "החברה תרשום הפרשה להפסדי אשראי בסך של כ-4.9 מיליון שקל בגין החוב האמור"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת השילוח אוריין הודיעה כי בעקבות המלחמה היא צפויה לרשום הפסד של כ-4.9 מיליון שקל בדוחותיה הכספיים בעקבות העובדה שיש לה לקוח מעזה, שזה חובו לחברה.

"בהמשך לאירועים הביטחוניים שהתרחשו בימים האחרונים במדינת ישראל וברצועת עזה ולהכרזת ממשלת ישראל על מצב מלחמה והמצב הבטחוני הקיים במדינת ישראל, מעדכנת החברה כי נכון למועד הדיווח לחברה ישנו לקוח תושב רצועת עזה שהיקף חובו לחברה נאמד בכ- 4.9 מיליון ש"ח. להערכת החברה נכון למועד דיווח זה, ובעיקר בשים לב לאירועים שהתרחשו במהלך הימים האחרונים בישראל וברצועת עזה, קיימת סבירות גבוהה כי בדוחותיה הכספיים של החברה, תרשום החברה הפרשה להפסדי אשראי בסך של כ- 4.9 מיליון ש"ח בגין החוב האמור".

עוד אומרים בחברה כי "לפי הערכות ראשוניות של החברה, בשים לב לתוצאות פעילות החברה ברבעונים האחרונים, ההפרשה כאמור לא תשפיע על עמידת החברה באמות המידה הפיננסיות להן היא מחויבת כלפי גורמים מממנים. מובהר, כי ההערכות לעיל הינו "מידע צופה פני עתיד" כהגדרתו בחוק ניירות ערך התשכ"ח-1968, התלוי בגורמים שונים שאינם בשליטת החברה לרבות משך זמן הלחימה והשפעתה על כלכלת ישראל ורצועת עזה ועל יכולות הגבייה מלקוחות מרצועת עזה. כן מובהר כי החברה טרם ערכה את הדוחות הכספים והם טרם הובאו לדיון בפני הוועדה לבחינת הדוחות הכספיים ודירקטוריון החברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: